שירות הזמנת ארוחות

אפליקציה להזמנת ארוחות

 

חברת Salt & Pepper פורצת דרך בתחום ההסעדה ומציעה שירותי הסעדה בהזמנה אישית לעובדים דרך ממשק נוח ונגיש. האפליקציה שלנו מאגדת תפריטים של מגוון רחב של מסעדות וסגנונות קולינריים לנוחיות העובדים ממנו הם יכולים לבחור את הארוחות שלהם, ללא צורך במטבח מרכזי בבית העסק ובצוות עובדים נוסף. התפריטים המגוונים ונוחות השימוש בממשק שלנו מקלים על תהליך ההסעדה של העובדים ומהווים פיתרון יעיל וקל עבור מעסיקים בחברות קטנות עד בינוניות.

 

איך זה עובד?

  • האפליקציה שלנו זמינה להתקנה עבור כל העובדים של בית העסק ומפשטת את תהליך ההסעדה עבור כל לקוח בצורה אישית. מתוך מגוון המנות והמסעדות שאנחנו מציעים כל עובד יכול לבחור את המנה שמתאימה לו ולצרכים הקולינריים שלו, כך שאנחנו דואגים לשביעות רצונם של כל אחד ואחד מלקוחותינו.

 

  • ההזמנה אצלנו מתבצעת שבוע מראש, וכך גם זמני המשלוח עצמו. בצורה כזאת אנחנו דואגים ליעילות מקסימלית, בה העובדים יכולים להתרכז בזמן ההפסקה שלהם בארוחה עצמה ובמנוחה ולא בתהליך ההזמנה וההמתנה למנה שמגיעה בשעות לא צפויות.

 

למה דווקא אנחנו?

 

בגלל הגיוון

אנחנו החברה היחידה בארץ שמשנה עבורכם את סגנונות הבישול כל רבעון. התפריטים הזמינים באפליקציה והמסעדות שמספקות אותן מתחלפים כדי לשמור על גיוון קולינרי שיתאים לצרכים של כל אחד מהעובדים שלכם. השפע באפליקציית ההזמנות יוצר תחושה של שפע גם אצל העובד עצמו, ודואג לצרכים האישיים שלו. עובד מרוצה הוא עובד שמפיק תפוקה רחבה יותר, ואנחנו דואגים לגוון כדי לשמור על העובדים שלכם מרוצים.

בגלל הקלות

הממשק שלנו הוא ממשק נוח למשתמש, קל לתפעול ומרענן. אפליקציית ההזמנות חוסכת זמן בהמתנה לארוחות עצמן ודואגת לאפשר לעובד לנצל את מלוא ההפסקה שמגיעה לו כך שיוכל לחזור לעבוד על בטן מלאה ולאחר מנוחה. כשהכל מתרחש בקצות אצבעותיו של העובד תהליך ההסעדה מופשט ונהיה נגיש, כך שאין דרישה לממשקים והשקעה נוספת מצד המעסיק.

בגלל המחיר

אנחנו דואגים לספק את השירות שלנו במחירים אטרקטיביים במיוחד לעובדים ולמעסיקים. אנחנו מציעים מנות ממגוון רחב של טעמים וסגנונות קולינריים במחירים אחידים הנמוכים יותר ממחירי השוק הרגילים ועובדים בצורה שוטפת כדי להבטיח את העלויות הללו.

 

איך לבחור את השירות שמתאים לי?

 

חברת Salt & Pepper נותנת שירותים לחברות בגדלים שונים, עם צרכים שונים ובצורות שונות. אפליקציית הזמנת הארוחות שלנו מיועדת לחברות קטנות עד בינוניות, ללא איזורי הסעדה, שמעוניינים לתת לעובדים שלהם שירותי הסעדה במחיר נגיש ובצורה יעילה ונוחה. האפליקציה מאפשרת לחברות, גם כאלו שנמצאות מחוץ לאיזורי מטרופולין בהם יושבות מסעדות רבות, למצוא פתרון נוח להזמנות אישיות לכל עובד ועובד וכך להפנות את תשומת ליבם לצרכים האינדיבידואלים של כל עובד. 

העבודה מול האפליקציה שלנו יכולה להתאים לכם במקרים כאלו, ואף להקל עליכם בהתנהלות מול שירותי ההסעדה שאתם מעוניינים לספק לעובדים שלכם. 

כמובן, שהמוצר שלנו מאפשר לכם להירגע ולהיות בטוחים וסמוכים שאתם מקבלים את כל מה שאתם זקוקים לו בלי לדאוג לתקשורת שוטפת מול גורמים אחרים – תקשורת שמאיטה, בצורה טבעית, את קצב מתן השירות ומקשה בשמירה על איכות שירות גבוהה.

אנחנו ב- Salt & Pepper נשמח לייעץ ולעזור בבחירת השירות המתאים תוך שימת דגש על הצרכים שלכם ושל העובדים, בגודל החברה ובצורה בה אתם מעוניינים לעבוד. 

 

אז למה לחכות?

 

צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לענות לכל שאלה ובקשה. לפרטים נוספים התקשרו למספר:  054-2187014 או השאירו פרטים בדף "צרו קשר".