הפקת בר מצווה

אירוע בר או בת מצווה, בניגוד לעבר, הוא הפקה אחת גדולה שצריך להיערך לקראתה, כמעט כמו שמתכננים אירוע חתונה. הילדים החוגגים כבר לא מסתפקים היום באירוע קטן וצנוע עם החברים מהכיתה, אלא מחפשים את הדבר הבא שיגרום לאירוע שלהם להיות הכי מיוחד מכולם.

מה חשוב לדעת כשמתכננים בר מצווה או בת מצווה

גודל האירוע – הדבר הראשון הוא להחליט כמה מוזמנים יש. אם מדובר באירוע מצומצם, עם מספר מועט של משתתפים, אופי האירוע יהיה שונה מאירוע גדול בעל מספר רב של משתתפים.

אטרקציות באירוע – הדבר החשוב היום לילדים החוגגים הוא נושא האטרקציות. בניגוד לחתונה, בה בדר"כ מדובר בצלם מגנטים וקשקושים לרחבה, כשמדובר באירוע בר מצווה, צריך לחשוב מחוץ לקופסא. אירוע מוצלח בעיני ילדים החוגגים היום, כולל משחקים כמו PSP, משחקי מחשב, שולחנות כדורגל, עמדות צילום מיוחדות וגולת הכותרת – זמר אורח שהוא ההיילייט של האירוע. איך בוחרים אילו אטרקציות להוסיף לאירוע וכמה? עברו לסעיף הבא…

תקציב האירוע – הילד החוגג יכול לרצות לנחות ממטוס לתוך האולם, אך בסופו של דבר, הכל מתחיל ונגמר בתקציב. ואם התקציב הוא גבוה, יש יותר סיכוי שהילד החוגג יקבל את מה שהוא רוצה. אם התקציב שלכם מוגבל, רצוי וכדאי להבהיר זאת לילד/ילדה החוגגים, על מנת שהם יבחרו את הדבר הכי חשוב שעליו הם לא מוכנים לוותר בשום פנים ואופן. כמובן שחשוב שהם יבינו שענייני תקציב ולוגיסטיקה שונים יחייבו גמישות מצד כולם.

קייטרינג לאירוע – כשמדובר באירוע בר/בת מצווה, אי אפשר להמעיט בערכו של האוכל וחשוב לבחור במנות שיתאימו לגיל החוגגים. אין מה לעשות, לרוב ילדים ומבוגרים אוהבים אוכל שונה וכיוון שמדובר כאן באירוע המתרכז בילד ובחבריו, צריך לבחור בחברת קייטרינג המתמחה באירועים לקהל זה.

מדוע לבחור ב- "Salt & Pepper" לעריכת אירוע הבר/בת מצווה שלכם?

החברה שלנו מתמחה בארגון, הפקה ועריכה של אירועים מסוגים שונים וכן בעלת ניסיון רב שנים של אירועי בר מצווה. מלבד העובדה שאנו נלווה את החוגגים לאורך כל התהליך ונעזור בבחירת המיקום, הקייטרינג והאטרקציות, בהתאם לתקציב, אנו גם נדע להביא רעיונות מחוץ לקופסא וכל זאת על מנת להעניק לכם חגיגה מושקעת מא' ועד ת'.

לפרטים נוספים על שירותי ההפקה והקייטרינג שלנו, צרו עמנו קשר בטלפון: 054-2187014 או השאירו פניה באתר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית.

הנער שלכם מגיע עוד רגע לגיל מצוות ואתם מתכוננים בהרגשות לתחילת הפקת בר מצווה כהלכתו. הנערים של ימינו כבר ממזמן לא מסתפקים בעלייה לתורה בבית הכנסת וארוחה משפחתית צנועה בסיום הברכות. בר מצווה כיום הינה אירוע אשר דורש הפקה מדוקדקת ומחולק לשלבים שונים, ואתם רוצים שהפקת בר המצווה שלכם תהיה ברמה הגבוה ביותר שיש. לכן, הורים רבים נוהגים לשכור את שירותיה של חברת הפקות לתכנון וארגון האירוע המשפחתי שלהם על הצד הטוב ביותר. אחנו בחברת Salt Pepper עוסקים בהפקת בר מצווה בכל קונספט שתבחרו ומלווים אתכם החל משלבי התכנון ועד לביצוע מושלם שיגרום לאורחים שלכם לקנא.

מדוע להעביר את הפקת בר המצווה של ילדכם למפיק?

מפיק אירועים מקצועי הוא אדם בעל קשרים והכרויות עם בעלי מקצוע בתחום ההפקות, מתוקף כך למפיק אפשרות להרכיב לכם צוות חלומות. אם אתם רוצים אירוע עם סגנון מיוחד, כמו אירוע בר מצווה בבית הכנסת ומיד לאחר מכן מסיבה לבני המשפחה בבית- אתם זקוקים למישהו שיכין את המסיבה בבית עוד לפני שאתם מגיעים. הפקת בר מצווה הינה הפקה שתואמת לדרישות שלכם, והמפיק עושה כמיטב יכולתו החל מהיום הראשון ועד ליום האירוע כדי לשמח אתכם ואת ילד יום ההולדת.

בשורה התחתונה, מפיק האירועים נותן לכם את השקט לבלות זמן עם המשפחה והחברים שלכם ולצבור זיכרונות מיום מרגש בלי שתצטרכו להתעסק בפרטים קטנים ושוליים.

הפקת בר מצווה של פעם בחיים

בשעה טובה ילדכם הגיע למצוות וההתרגשות בשיאה. יש לכם אינספור רעיונות שיכולים להתאים לחגיגות יום הולדתו ה – 13 של בנכם, אבל עדיף יהיה לתת לאיש הפקה מקצועי להוביל את הספינה כיד שתוכלו להנות בלב שלם מהאירוע שלכם. הפקת בר מצווה בחברת Salt Pepper היא הבחירה הבטוחה בשבילכם. חברתנו עוסקת בהפקת בר מצווה בעשור האחרון למשפחות רבות, תוך התאמה מלאה לדרישות המשפחה והנער. אנו מלווים אתכם לאורך תהליכי תכנון האירוע, בחירת הקייטרינג ועיצוב האירוע הכללי, ועד לסיוע מלא ביום האירוע. לפרטים נוספים ולקבלת הצעות מחיר ניתן לפנות לצוות החברה.

בר מצווה
קייטרינג אירועים, מתוקים