הפקת אירועים עסקיים

היום, כל חברה המכבדת את עצמה עורכת מדי פעם אירועים עסקיים לרגל אירועים מיוחדים. אירועים אלו יכולים להיות אירועים פנים ארגוניים כמו: ימי גיבוש לעובדים, נופש קיץ, מסיבות לכבוד חגים, הרמות כוסית ועוד וכן אירועים חיצוניים כמו: אירוע השקת מוצרים חדשים, אירוע לקוחות ועוד. לאירוע עסקי השפעה גדולה על עתיד החברה העורכת אותה. לכן חשוב מאוד לתכנן אותו כמו שצריך ובצורה הטובה ביותר.

הפקת אירועים עסקיים –  לתכנן אירוע עסקי מוצלח

תכנון מראש – אירוע עסקי מוצלח מתחיל בתכנון מוקדם. ככל שתיערכו יותר זמן מראש לאירוע, כך יהיו פחות נפילות בדרך.

בחירת קונספט – אירוע עסקי, בהתאם לאירוע פרטי, דורש בחירת קונספט מתאים. אירוע לכבוד חג פורים לא יהיה דומה לאירוע השקת מוצר גם מבחינת המשתתפים בו וגם מבחינת הפעילות שתועבר בו. לכן, חשוב לבחור את הקונספט של האירוע מראש.

בחירת הקייטרינג – בכל אירוע המכבד את עצמו, צריך לדאוג לקייטרינג שיוגש במהלכו. גם כאן יש להתאים את הקייטרינג לאופי האירוע ולמשתתפים בו. קייטרינג לערב גיבוש יהיה שונה מקייטרינג לאירוע לקוחות.

היעזרו במארגני אירועים – על מנת להפיק אירוע עסקי מוצלח, כדאי להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בהפקות אירועים כאלו. מלבד העובדה שהם יוכלו להוריד מכם את המעמסה של תכנון האירוע, הם יביאו לכם פתרונות יצירתיים ומחוץ לקופסא על מנת לדאוג לאירוע יוצא דופן. כמו כן, חברת הפקת אירועים תדאג לכל הפן הלוגיסטי הדרוש לקיום אירוע עסקי – ציוד הכולל שולחנות, תאורה, הגברה, מסכים, פתרונות חימום וקירור, קייטרינג לאירוע וכן דאגה לספקים נוספים כמו די.ג'יי, צלם ואטרקציות נוספות במידה וצריך.

חברת "Salt & Pepeer" בעלת ניסיון רב שנים בעריכת אירועים עסקיים מוצלחים לכל מטרה. הצוות שלנו ידע להתאים עבורכם את המקום המתאים לעריכת האירוע וכן לכל שאר האלמנטים הדרושים לקיום אירוע עסקי מא' ועד ת'.

לפרטים נוספים על הפקת אירועים עסקיים דרכנו, צרו קשר בטלפון: 054-2187014 או השאירו פניה בטופס צור קשר באתר.

לכל משרד ובית עסק יש רגעי שיא אותם הוא בוחר לחגוג בהפקת אירועים עסקיים לטובת עובדי החברה. בין אם מדובר בטקס מצטיינים, כנסים או חגיגות לציון הישגים מיוחדים, אתם בוודאי רוצים להשקיע באירוע ולהביא את העסק שלכם לתודעה בצורה מרשימה ומהנה לאורחים. אירועי חברה הופכים עם השנים למושקעים יותר ויותר, כאשר צוות החברה עומל לילות כימים על מנת להפיק את אירוע השנה ולייצר גל תהודה לחברה. סיועה של חברת הפקה מקצועית, אשר תאגד תחת כנפיה את כל ההכנות לאירוע החברה שלכם יכול לפתור אתכם מעיסוק בפן הארגוני של החגיגות. חברת Salt Pepper היא חברת הפקת אירועים אשר מתמחה בין היתר בהפקת אירועים עסקיים ותשמח לעמוד לשירותכם.

הפקת אירועים עסקיים

 

הפקת אירועים עסקיים- שלושה כללי ברזל שחשוב לזכור

כאשר אתם רוצים להרים אירוע חברה לכל מטרה חשוב להכיר את שלושת חוקי הברזל לכל אירועי עסקי:

  1. מטרה- האם מדובר במסיבה לעובדי החברה, בטקס מצטיינים, או בכל אירוע פנים ארגוני? לחילופין, האם אתם רוצים לארגן כנס ללקוחות החברה, לעלות אירוע התרמה בחסות החברה ולהביא לתודעה ציבורית בכל הנוגע לעיסוק החברה? חשוב להחליט מהו סגנון האירוע עוד לפני שמתחילים להוציא כספים על הכנות.
  2. תקציב- הכינו תקציב מסודר הכולל את כלל הוצאות האירוע לפרטי פרטים, כך תוכלו לעקוב אחר התקדמות ההכנות בזהירות.
  3. אחריות- החליטו מי איש הקשר בחברה אשר אחראי על היחסים עם מפיק האירוע. כך תוכלו באופן מסודר להעביר מידע למפיק ולהיות בטוחים שהאירוע יהיה לשביעות רצונכם.

הפקת אירועים עסקיים – הפקה שיזכרו לזמן רב

אירועים עסקיים נחשבו בעבר לאירועים משעממים ורציניים. אולם בשנים האחרונות מפיקי אירועים מוצאים דרכים יצירתיות להפוך כל אירוע עסקי לחוויה חדשה ומרעננת. מופעים של אמנים מוכרים, קייטרינג מפנק ואפילו סופ"שים מאורגנים לחברות, הפכו מקובלים וחברות רבות בוחרות להשקיע במפיק האירועים שיביא להם את החידוש הבא בתחום. חברת Salt Pepper היא חברת הפקת אירועים הפועלת בשוק למעלה מעשור. החברה מפיקה אירועים עסקיים מרעננים, צעירים, חווייתיים ובלתי נשכחים.

 

הפקת אירועים עסקיים

הפקת אירוע עסקי

היום אירוע עסקי הוא לא סתם אירוע, אירועים עסקיים משדרים כבוד, איכות ויוקרה ויש להם חשיבות גדולה מאוד. חשוב שאירוע כזה יתוכנן בקפידה וישים דגש על כל הפרטים, בנוסף כדאי ואף רצוי לשכור חברת הפקה לאירועים עסקיים שתגיע איתנו לתוצאה המדויקת ותלווה אותנו בתהליך. הפקת אירועים עסקיים היא חשובה כדי ליצור את האירוע המדויק, כיום יש המון חברות שמתמחות בתחום הזה ויחסכו לכם זמן וכסף. בהפקת אירועים עסקיים מלווים אתכם בכל התהליך, משלב בחירת הרעיון ועד הביצוע. חברת Salt Pepper תדאג להפיק לכם את האירוע העסקי, האיכותי והמדויק ביותר, לפי התאמת הבקשות שלכם.

הפקת אירועים עסקיים – אירוע עסקי ברמה אחרת

כמו שהבנתם, לחברות ההפקה תפקיד חשוב, הן מלוות אותנו מבחירת הרעיון וגם מתמודדות ומתעסקות בשבילנו בכל הפרטים. חברות ההפקה דואגות למקום האירוע, לאווירה ולאופי שלו, לקייטרינג ולכל הציוד הדרוש. חברות הפקה חוסכות מאיתנו זמן וכסף מיותרים.   הפקת אירועים עסקיים היא חשובה ביותר כדי להביא את הרעיון שלכם לדיוק המושלם.חברות ההפקה מלוות אתכם בכל התהליך כולל גם ביום האירוע עצמו, והתוצאה היא, אירוע מדויק מתחילתו ועד סופו ללא צורך במאמץ שלכם.

הפקת אירועים עסקיים יהיה מעל כל דמיון

חברת Salt Pepper היא חברה להפקת אירועים בדגש על אירועים עסקיים, שקיימת כבר למעלה מעשור. אנחנו מתמחים בכל מה שקשור להפקה והפקות האירועים שלנו הן מהטובות והמרשימות ביותר. כמו כן, האירועים העסקיים שאנחנו מפיקים מתחלקים לשניים – אירועים ללקוחות ומשקיעים, שכוללים השקות, כנסים ועוד ואירועים לעובדים, שכוללים נופשי חברה, הרמת כוסית ,ערבי צוות, כנסים ועריכת ימי גיבוש. חברתנו שמה דגש על להגשים לכם את החלומות הקטנים והגדולים, תוך הקשבה מלאה ללקוחותינו ומתן השירות המקצועי ביותר. אנחנו עובדים מתוך תשוקה אמיתית למקצוע, מבחינתנו האירוע שלכם הוא גם האירוע שלנו. אנחנו שמים בראש הטבלה יחסי אנוש טובים, סטנדרט גבוה ואמינות.

ב Salt Pepper נדע לפתור לכם את כל הבעיות הנוצרות במהלך הפקת אירוע עסקי ולכם נותר רק להגיע ללא צורך בהתעסקות.