קייטרינג חלבי בטבע – דברים שחובה לדעת

האפשרות ליהנות מארוחה חלבית מפוארת ומגוונת בחיק הטבע היא מבורכת ומענגת במיוחד: בלי מאמץ מצידכם, בלי לשבור את הגב ולסחוב ציוד כבד, בלי לדאוג לקרחומים וצידניות, כלים חד פעמיים ושאר ירקות – תזכו (אתם והאורחים / העמיתים / בני המשפחה / החברים שלכם) ליהנות מחוויה קולינרית תחת כיפת השמיים. אז רגע לפני שתיעזרו בשירות המבורך של קייטרינג חלבי בטבע, יש מספר דברים שאתם פשוט חייבים לדעת:

מהו קייטרינג בטבע?

קייטרינג בטבע הוא שירות שמעניקות חברות קייטרינג שיש בידיהן הכלים והאמצעים להפיק ארוחות מכל סוג בחיק הטבע – בכל מקום שתבחרו. ספקי השירות יגיעו לכל מקום שתבחרו – לחוף הים, ללב שמורת טבע, לפארק העירוני, לבריכה, לחצר הבית ובקיצור לכל יעד שתבחרו לחגוג בו – ויארגנו עבורכם ארוחה מפוארת. במסגרת שירות של קייטרינג בטבע מספקת חברת הקייטרינג ריהוט מתאים (שולחנות, כסאות, ברים, מזנונים ועוד); כלי הגשה (כוסות, צלחות, סכו"ם, מפיות וכדומה); וכמובן אוכל: תפריט משובח ומגוון של מנות חמות, טריות ונקיות, מכל הסוגים והסגנונות בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם, כשהאוכל נשמר בכלים מתאימים (כלי חימום וקירור) ומוגש טרי ובטמפרטורה אידיאלית (אוכל חם, שתיה צוננת).

קייטרינג חלבי בטבע

למי מתאים קייטרינג בטבע?

השירות יכול להתאים לכל אחד ואחת מכם, לכל מי שרוצה ומעוניין לשלב בין האווירה והתפאורה של חיק הטבע לבין ארוחה משביעה ומכובדת. שירותי קייטרינג בטבע מתאימים לשדרוג כל מאורע

  • אירוע בטבע: חתונה בטבע, בר מצווה בטבע, בת מצווה בטבע
  • יום טיול: קייטרינג בטבע יספק ארוחה שתשתלב בסיום או באמצע מסלול הטיול
  • פעילות ארגונית: יום גיבוש, פעילות בטבע, יום כיף – בכל אחת מהפעילויות של הארגון מומלץ לשלב קייטרינג משובח שיביא את האוכל לכל נקודה שיבחרו מפיקי האירוע.
  • יום כיף משפחתי: החלטתם לחגוג יום הולדת ייחודי בחיק הטבע? בחרתם לקיים פעילות משפחתית מגבשת בחוף הים או בשמורת טבע? קייטרינג בטבע יתרום לשיפור האווירה וקירוב הלבבות.

מהו קייטרינג חלבי?

קייטרינג חלבי הוא קייטרינג המספק מנות חלביות בלבד ללא מנות בשריות. אתם והאורחים שלכם תזכו ליהנות מתפריט חלבי מגוון, עשיר וטעים הכולל פשטידות, פיצות, סלטים, לחמים, מאפים, מטבלים, ממרחים, גבינות, קינוחים, שתייה חמה וקרה, אלכוהול ועוד.

קייטרינג חלבי בטבע

למה דווקא קייטרינג חלבי בטבע?

אז כעת, לאחר שהבנתם מהו קייטרינג בטבע ומהו קייטרינג חלבי רצוי שתדעו גם למה דווקא קייטרינג חלבי נחשב פופולרי ומומלץ במיוחד לאירועים בטבע:

בגלל אופי האירוע

הרבה אירועים המתקיימים בטבע הם אירועים עם אופי ייחודי שתפריט חלבי יכול להשתלב בו באופן אופטימלי. כך, למשל חתונה בטבע פעמים רבות נערכת בשעות הבוקר המאוחרות, לפני הצהריים, בשעות בהן מתאים יותר תפריט חלבי. או למשל ביום גיבוש מהעבודה – יום כיף מהעבודה בחיק הטבע כולל לרוב פעילות המחייבת את האנשים להיות בכושר ו"לזרום בקלילות". מנות בשריות כבדות עלולות להקשות על המשתתפים להמשיך בפעילות הגיבוש בטבע שיכולה לכלול טיול שטח, משחקי חברה בנוסח הישרדות, ניווטים, טיול ג'יפים, טיול טרקטורונים וכדומה.

בגלל מזג האוויר

תפריט חלבי כולל מנות קלות יותר לעיכול ובמזג האוויר הישראלי כששוהים בטבע – תכונה זו מבורכת. תפריט בשרי בחום הארץ ישראלי עשוי להיות "כבד" מדי.

בגלל הקלילות והנוחות

רבים מהמאכלים החלביים הם מה שמכונה "אוכל אצבעות" והלוגיסטיקה הכרוכה בהתקנתם פשוטה יותר, הן עבור המארגנים של האירוע והן עבור האורחים. מאכלים חלביים לרוב ניתן להחזיק בידיים, לנשנש בקלילות ולפיכך הן מתאימות הרבה יותר כשמדובר באירוע בטבע במהלכו התנאים פחות נוחים.

בגלל הקינוחים

אחד החסרונות הבולטים של ארוחה בשרית הוא חוסר היכולת ליהנות מכוס קפה הפוך ומקינוח חלבי ערב לחך. למרות כל המאמצים לשפר את הטעם של קינוחי הפרווה – יש להודות על האמת: קינוחים חלביים הם הדבר האמיתי ועבור רבים עובדה זו מהווה שיקול מכריע שגורם להעדפת קייטרינג חלבי על פני קייטרינג בשרי.

בגלל האופנה

בשנים האחרונות טרנד הצמחונות והטבעונות צובר מימדים ועוד ועוד אנשים נמנעים מאכילת מנות בשריות. כמארגני האירוע בחירה בקייטרינג חלבי תחסוך לכם הרבה כאב ראש והתעסקות עם "רקיחת" מנות לצמחונים וטבעונים.

ולפני סיום – מה עוד צריך לדעת לגבי קייטרינג חלבי בטבע?

אירוע שכולל קייטרינג חלבי בטבע יהיה מוצלח רק אם שירותיה של חברת הקייטרינג יהיו איכותיים. לפיכך יש לבחור חברת קייטרינג מנוסה שבידיה האמצעים להפיק מאורע שכזה. בטרם בחירת חברת הקייטרינג שוחחו עם לקוח או שניים של החברה והתרשמו מהמלצותיהם, וודאו מה כולל התפריט, וודאו כי בידי החברה כל האמצעים הנחוצים כדי להבטיח טריות וניקיון של המזון, לרבות שינוע והובלה של הריהוט וכלי האוכל וההגשה וכן מתקנים לשמירה על טמפרטורת המזון והשתייה. חשוב להבין כי שירותי קייטרינג בטבע כוללים סיוע בהפקת האירוע והתאמת מעטפת שירות אישית לכל לקוח בהתאם לאופי האירוע, סגנונו ומטרותיו ועליכם לבחור חברת קייטרינג שתעמוד בכבוד בציפיות אלה.