הפקת כנסים וימי עיון

כנסים וימי עיון, בדומה לאירועים עסקיים, דורשים השקעה ותכנון רב ואין לזלזל בחשיבותם.

להלן השלבים לתכנון כנס מוצלח:

תכנון מוקדם – ככל שתתכנו את האירוע מוקדם יותר, כך הוא יהיה טוב יותר ויהיה אפשר למנוע טעויות ולתקן כשצריך.

מטרות הכנס – כשמארגנים כנסים מקצועיים או ימי עיון, חשוב להגדיר את מטרות האירוע: מה נושא הכנס? מי ישתתף בו? תאריך האירוע? אילו דברים דרושים לקיומו? ברגע שכל המטרות יהיו ברורות, הוצאתו לפועל תהיה קלה ופשוטה יותר.

תקציב האירוע – כשעורכים אירוע כמו כנס וימי עיון, שלרוב הם אירועים פנים-ארגוניים, חשוב להגדיר את התקציב לאירוע. ככל שהתקציב שלכם גדול יותר, יש מקום להשקיע במקום טוב יותר, קייטרינג איכותי יותר ופעילויות מיוחדות יותר.

מיקום האירוע – לאחר שהחלטתם על התקציב ואתם יודעים את כמות המשתתפים, הגיע הזמן לבחור את המיקום המתאים לאירוע. מיקום האירוע מושפע גם מהזמן בו יתקיים: בין אם מדובר באירוע בחורף או בקיץ ובין אם מדובר באירוע בוקר/צהריים או ערב.

בחירת הקייטרינג – גם באירוע כמו כנס ויום עיון חשוב לדאוג לקייטרינג. ימי עיון עורכים בדר"כ מספר שעות וכדי להשאיר את האורחים שלכם עירנים, כדאי לדאוג שיהיה לכם מה לאכול. במקומות מסוימים בוחרים לכבד את האורחים בכיבוד קל כמו שתיה חמה, שתיה קלה, עוגיות וחטיפים. ויש מקומות שמזמינים קייטרינג מושקע יותר הכולל: פסטות, קישים, לחמים, סלטים ועוד.

עריכת כנס או יום עיון, בניגוד למה שנוהגים לחשוב, היא לא משימה פשוטה ולכן אנחנו פה בשבילכם. לנו בחברת "Salt & Pepper" יש את כל הידע והכלים הנדרשים לעריכת אירועים עסקיים כמו ימי עיון וכנסים מקצועיים ונדע לארגן עבורכם אירוע התואם את הצרכים שלכם.

לפרטים נוספים על הקפת כנס או יום עיון דרכנו, התקשרו אלינו למספר: 054-2187014 או השאירו פרטים ונחזור אליכם מייידת.