הפקת אירועים פרטיים

כשרובנו חושבים על אירוע, לרוב אנו מדמיינים אירוע גדול, באולם אירועים, עם הרבה מאוד מוזמנים, צלמים, די.ג'יי, רחבת ריקודים ועוד. אך יש כאלו שלא מעוניינים בעריכת אירוע גרנדיוזי ומעדיפים לערוך אירוע מצומצם יותר בבית הפרטי שלהם.

אירועים בבית פרטי, בניגוד למה שנהוג לחשוב, הם אינם אירועים פשוטים והם יכולים לעלות אפילו יותר מאירוע הנערך באולם אירועים סטנדרטי, הכל תלוי איך עורכים אותם.

כיוון שמדובר באירוע מצומצם יותר, הכולל מספר מועט של אנשים מהמקובל באירועים גדולים, יש לתת יחס אישי לכל אחד מהאורחים ולדאוג שכולם יהיו מרוצים. אנחנו בחברת "Salt & Pepper" מומחים בהפקה וארגון אירועים מכל הסוגים ויש לנו ניסיון רב בהפקת אירועים בבית פרטי. בין אם מדובר באירוע פרטי כמו חתונה, בר מצווה, ברית או אפילו יום הולדת ובין אם מדובר באירוע עסקי קטן כמו אירוע חברה, כנס, השקה וכו', הצוות שלנו ידע כיצד להכין את הבית שלכם לאירוע כזה וידאג לכל הציוד הנדרש להפקת אירוע מוצלח במיוחד בו כולם יהיו מרוצים, הן המארחים והן האורחים. האירועים שהפקנו עומדים בסטנדרטיים עולמיים וכל אירוע שלנו זוכה להצלחה מסחררת ואנו שמחים שהלקוחות שלנו חוזרים אלינו פעם אחר פעם שנפיק לכם עוד אירועים יוצאי דופן.

קריטריונים להפקת אירועים פרטיים מוצלחים ביותר:

רשימת מוזמנים – כאשר עורכים אירוע בבית פרטי, צריך קודם כל לדעת כמה משתתפים באירוע. יכול להיות שהבית קטן מדי ולא יוכל להכיל את כולם ולכן יהיה צורך למצוא מקום גדול יותר לאירוע.

בחירת הקייטרינג – אירוע פרטי, כמו שאמרנו מקודם, הוא אירוע אינטימי ומצומצם יותר ולכן נושא בחירת הקייטרינג הוא חשוב מאוד. על מנת לדעת להתאים את הקייטרינג לאירוע, צריך לדעת באיזה אירוע מדובר: הקייטרינג יהיה שונה אם מדובר באירוע בר מצווה או באירוע עסקי המתקיים בבית. כמו כן, כמות המשתתפים באירוע משפיעה על כמות המנות שיוגשו בו.

בחירת חברת ההפקה – גם אם מדובר באירוע קטן יותר מבחינת כמות המשתתפים, אין זה אומר שצריך לחסוך. גם אירוע המתקיים בבית פרטי הוא חשוב לא פחות ולפעמים אפילו יותר מאירוע המתקיים באולם. לכן, גם במקרה של אירוע בבית, כדאי להיעזר בחברת הפקה המתמחה בארגון והפקת אירועים פרטיים בבית. חברת הפקה מנוסה תדע להפיק לכם את האירוע הטוב ביותר, החל משלב בחירת קונספט האירוע, בחירת הקייטרינג ועד לשלב בו כולם חוזרים הביתה וצריך לקפל את הכל במהירות וביעילות.

לפרטים נוספים על הפקת אירועים בבית פרטי, התקשרו אלינו לטלפון שמספרו: 054-2187014, או שלחו פרטים בטופס צור קשר המצורף.

יקבים וכרמים

הפקת אירועים פרטיים

הפקת אירועים פרטיים הינה חלום של כל מפיק. עבודה בתכנון וליווי צמוד של הלקוח, והכירות עמוקה עם משפחות, או חברות, היא יותר מסתם תענוג, זו מהות עבודתו של המפיק. בהפקת אירועים פרטיים המפיק מלווה את מזמין האירוע כל הדרך מהרעיון הראשוני לאירוע ועד ליום האירוע העצמו. ניתן להפיק אירועים מושקעים, עם גימיקים מיוחדים מופעים ופעילויות, כל זאת בעוד שהמגבלה היחידה היא מגבלת התקציב שמוכתבת על ידי מזמין האירוע. אנחנו בחברת Salt Pepper מלווים מזמיני אירועים פרטיים כל הדרך עד לקיום האירוע המושלם שלהם כבר למעלה מעשור עם צוות הפקת אירועים פרטיים מקצועי ומיומן.

הפקת אירועים פרטיים- מה צריך לעשות כדי להוציא לפועל אירוע בלתי נשכח?

מפיק לאירועים פרטיים, ולא משנה באיזה אירוע מדובר, מתרכז בכמה מוקדים משמעותיי בתחילת כל עבודה על פרויקט:

  1. מציאת מיקום- אולם אירועים, מועדון או חוף היום, המיקום הוא הדבר החשוב ביותר, אשר מכתיב את הסטייל של האירוע כולו.
  2. אנשי מקצוע- צלמים וצלמי מגנטים, אנשי תאורה והגברה, דיג'יי ולעיתים גם רקדנים ונגנים מקצועיים, כולם חשובים ליצירת האווירה המתאימה לאירוע.
  3. אוכל- ישראלים אוהבים לאכול באירועים. לכן מפיק האירועים יעשה כל מאמץ כדי להביא לאורחים שלכם את הקייטרינג הטוב ביותר, עם התפריט המתאים ביותר לסגנון האירוע שלכם.

בין אם מדובר ביום הולדת, ברית או אירוע לחברה פרטית, אתם רוצים להפוך אותו למיוחד ולעבוד בצורה מסודרת. מפיק האירועים הוא איש המקצוע אשר יאגד תחתיו את כל האירוע ויוציא לפועל את האירוע החלומי שלכם.

הפקת אירועים פרטיים – הפקה בטעם טוב

איזון בין כל חלקי האירוע, ויצירת הרמונה שתדהים את הקהל שלכם, היא בדיוק המומחיות בתחום הפקת אירועים פרטיים. לכן, בשנים האחרונות אנו חווים עלייה קבועה בביקוש למפיקי אירועים בנישה זו. חברת Salt Pepper מביאה את לתחום הפקת אירועים פרטיים ווייב אחר, שונה וצעיר, המשולב עם עשר שנות ותק בתחום. אנו מציעים ללקוחותינו את מיטב אנשי המקצוע בעולם האירועים, ומבטיחים לשקוד יום וליל עד שתהיו מרוצים מההכנות לאירוע שלכם, ומהביצוע בפועל.