קייטרינג חלבי כשר

הקייטרינג החלבי הכשר של "Salt & Pepper" מתבסס על מנות איטלקיות, ספרדיות ושילובים שונים המתאימים לטעם הים תיכוני של הישראלים.

קייטרינג חלבי מתאים לאנשים שרוצים להפוך את האירוע שלהם לקליל, רגוע ונינוח יותר וגם אינטימי יותר.

הביקוש לקייטרינג חלבי גובר בשנים האחרונות ולכן אנו מציעים אותו ללקוחות שלנו שמחפשים אופי קצת אחר לאירוע שלהם.

אלו שחושבים שקייטרינג חלבי כולל רק פסטה ופיצה, טועים בגדול. כיוון שהמטבח האיטלקי מציע הרבה יותר מכך. אנו נעזור לכם לבנות תפריט המורכב מהמנות שאתם הכי אוהבים, מהמנה הראשונה ועד הקינוח.

בתפריט החלבי שלנו תמצאו: שלל לחמים, לחמניות ופוקצ'ות, ירקות ופירות צבעוניים וטריים, קישים, פשטידות, בורקסים ומאפים עם ריח נפלא, פסטות ופיצות, חביתות, גבינות איכותיות, כריכים אישיים, סלטים וכמובן קינוחים מתוקים שישאירו לכם טעם מתוק לאורך הרבה מאוד זמן.

השפים שלנו מתמחים באוכל חלבי ויעניקו לכם חוויה קולינרית של טעמים וניחוחות שישאירו אתכם שבעים גם שעות לאחר האירוע.

לקבלת פרטים על הקייטרינג שלנו צרו קשר בטלפון 054-2187014 או השאירו לנו פניה ונקבע לכם פגישת ייעוץ לבחירת הקייטרינג הטוב ביותר עבור האירוע שלכם.

קייטרינג לאירועים

קייטרינג חלבי כשר לאירועים עסקיים ופרטיים

אירועים רבים בשנים האחרונות, בין עם פרטיים או עסקיים, בוחרים להזמין קייטרינג חלבי כשר. המזנון החלבי הוא מזנון קליל יותר, אלגנטי, ומתאים לאנשים שרוצים להוסיף אווירה רגועה מיוחדת יותר לאירוע שלהם. בארוחות בוקר חגיגיות במשרדים, אירועי חתונה לא שגרתיים ואפילו קייטרינג לשבת חתן, כולם יכולים לבחור מתוך תפריט משולב מהמטבח האיטלקי או בארוחת בוקר ישראלית מפנקת. כשמרכיבים ארוחה לאירוע בסגנון חלבי למארגני האירוע יש שלל אפשרויות בלתי נגמר של מנות פתיחה, עיקריות וקינוחים עשורים ברמה הגבוה ביותר להרשים את האורחים. חברת Salt Pepper היא חברת קייטרינג מקצועית המספקת שירותי קייטרינג חלבי כשר לכל אירוע.

למה להביא קייטרינג חלבי כשר לאירוע שלכם?

אולי כבר התרגלנו למנות העוף והדג המסורתיות באירועים ואנו מצפים להגיע לאירוע לקבל את אותה הגברת בשינוי אדרת. לכן הבחירה בקייטרינג חלבי כשר נפוצה בקרב המאחרים שרוצים להיות שונים, מעניינים ומגוונים. עם עליית טרנד הצמחונות מארגני אירועים זיהו דרישה גוברת למנות חלביות, ובהתאמה הפכו את התפריטים נגישים ומזמינים גם לסוגי אירועים כאלו. חתונות צהרים למשל, בהן החתן והכל רוצים לשמור על "פרשיות" של האורחים ולאפשר להם ליהנות מאוכל בסגנון איטלקי עם בופה פסטות ולחמים מזמינים, הן להיט היסטרי בתחום כיום.

מה גם שבחירה בקייטרינג חלבי כשר מאפשרת לכם לחמוק מהחובה להתפשר על קינוחי פרווה. אירוע חלבי יכול בהחלט להסתיים בעוגת גבינה מפנקת, מלבי ועוד שלל קינוחים מושקעים בהמשך ישיר לארוחה המרכזית של האירוע. 

קייטרינג חלבי כשר בהתאמה אישית לכל לקוח

רוצים להקים אירוע באווירה קצת שונה? לצאת מחוץ לקופסא ולפנק את המשפחה במאכלים הכי אהובים? זה הזמן לבחור בקייטרינג חלבי כשר של חברת Salt Pepper. החברה עוסקת זה למעלה מעשור בהפקת אירועים, ומחזיקה בשירותי קייטרינג איכותי ומקצועי. המטבח שלנו מורכב ממנות אהובות מכל רחבי תבל ואנו עושים כל מאמץ כדי להתאים את המנות שלנו לסגנון האירוע שאתם רוצים להפיק. המנות מבושלות על ידי צוות טבחים מצוין, בשילוב חומרי הגלם האיכותיים ביותר ומגיעות לאירוע שלכם ארוזות בשלמות ומוכנות להגשה מידית. 

 

קייטרינג חלבי

קייטרינג חלבי כשר מגוון במיוחד

אוכל חלבי הוא אוכל מגוון במיוחד, יש כאלו שאפילו יעדיפו אותו על פני בשר. לא סתם המון אנשים אומרים, שעם גבינה ויין, הם מסודרים ולא צריכים יותר כלום. באוכל חלבי יש קסם ועושר שהוא בלתי מוגבל. קייטרינג חלבי גם הוא, מאוד פופולרי בקרב אירועי בוקר, אבל לא רק. חברת Salt Pepper תיצור למענכם קייטרינג חלבי חגיגי, שיכלול בתוכו את כל הטוב שיש לאוכל חלבי להציע.

קייטרינג חלבי כשר – מגוון רחב של מאכלים טעימים ואין סוף אפשרויות

היום קייטרינג חלבי לא חייב להיות פשוט, הוא יכול להיות מגוון, עם כל כך הרבה סוגי מאכלים טובים. ישנם אין ספור חברות שמציעות קייטרינג חלבי כשר ,אבל לא כולן ברמה מספקת. לכן, חשוב לבחור את הקייטרינג לאירוע שלכם בקפידה רבה ולדעת שבחרתם במקום איכותי. חשוב שהקייטרינג ישתמש במוצרים איכותיים, בחומרי גלם טריים ובתפריט רחב אך לא מבולגן, כדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. קייטרינג חלבי כשר, הוא פתרון מצוין לכל מי שרוצה להפיק אירוע בוקר ( אבל לא רק ) או לקהל צמחוני שלא אוכל בשר או סתם כי לפעמים אוכל חלבי מנצח הכל.

אנחנו ניצור עבורכם קייטרינג חלבי שהאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר עליו.

Salt Pepper היא חברה שקיימת כבר למעלה מעשור, מומחית בהפקות אירועים ובשירותי קייטרינג לאירועים. אנחנו ב Salt Pepper כאן לכל מי שמחפש קייטרינג חלבי כשר ואיכותי לאירוע שלו בלי להתפשר. אנחנו מאמינים שאוכל הוא חוויה, ולכן, צריך לתת לאוכל את הכבוד המגיע לו, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים, אנחנו מכבדים את האוכל שלנו ובוחרים בחומרי גלם האיכותיים ביותר. אנחנו מייצרים את הקייטרינג החלבי שלנו יחד איתכם ולפי בקשותיכם, נחפש ביחד את הרעיון, נבנה יחד תפריט ונוציא אותו לפועל. הצוות שלנו ידאג שהאורחים שלכם ייהנו מכל רגע כאשר הם יטעמו את האוכל.

אנחנו ב Salt Pepper שמים דגש על הניקיון ומודעים לכך שלעבוד עם אוכל זה לא צחוק. לכן תהיו בטוחים שאצלנו תמיד נקי, איכותי ומדויק.