ארגון והפקת אירועים

"Salt & Pepper"  הנה חברת המתמחה בארגון והפקות אירועים פרטיים ועסקיים, קטנים וגדולים. אנו מלווים את הלקוחות שלנו יד ביד וביחד איתם מפיקים אירועים יוצאי דופן שנשארים בזיכרון לזמן רב מאוד.

האירועים אותם אנו מפיקים:

חתונות

חתונה היא אירוע של פעם בחיים ורוב הזוגות נמצאים בלחץ לקראת אירוע זה. לכן חשוב לבחור בחברה עם ניסיון בהפקות אירועים מסוג זה שתעשה את העבודה הקשה ותוריד את הלחץ מהחוגגים. חברת "Salt & Pepper" מפיקה חתונות מכל הסוגים בכל מקום בו תחפצו. אנחנו נדאג שתקבלו את החתונה עליה תמיד חלמתם.

בר ובת מצווה

אירועי בר ובת מצווה הם לא כמו שהיו פעם. אם בעבר היינו מסתפקים באירוע צנוע ובעלייה לתורה, היום הילדים החוגגים מצפים להרבה יותר מכך ולכן חשוב לבחור בחברה שתדע להפיק עבורם אירוע מושקע במיוחד. אנחנו ב- "Salt & Pepper" ערכנו כבר אינספור בר ובת מצוות ודאגנו שהלקוחות שלנו יקבלו אירועים מיוחדים במינם.

ימי כיף לחברות וארגונים

כל חברה הרוצה להרים את המורל של עובדיה, עורכת מדי תקופה אירוע חברה. אירועי החברה בשנים האחרונות הפכו למיוחדים הרבה יותר מבעבר וכבר לא מסתפקים רק בארוחה במסעדה או מנגל בחצר. דרך החברה שלנו תקבלו אירוע מושקע ואיכותי, הכולל גם קונספט חדשני וכן את כל הציוד הדרוש לקיום אירוע מסוג זה. אנו נדאג לבחירת המקום המתאים, לקייטרינג ולכל ההפקה לפי מספר המשתתפים ואופי האירוע אותו תרצו לקיים.

כנסים וימי עיון

כנסים וימי עיון משמשים מעין כרטיס ביקור של החברה ולכן חשוב מאוד להפיק אירוע ברמה הגבוהה ביותר. לחברה שלנו ניסיון רב בארגון והפקות אירועים מסוג זה ואנו מציעים את השירות המקצועית ביותר עבור הלקוחות שלנו המבקשים לערוך כנסים וימי עיון יוצאי דופן.

אילו דברים לקחת בחשבון כשמתכננים אירוע?

מטרת האירוע – הדבר הראשון שצריך להגדיר היא מטרת האירוע. עבור מי מיועד האירוע, מתי אתם מתכננים לערוך אותו, מי המוזמנים ומהי הסיבה לקיום האירוע.

בחירת קונספט – לאחר שהגדרתם את מטרת האירוע, צריך לחשוב מה יהיה הקונספט שלו. האם תרצו להעביר בו פעילויות ואם כן, מה יהיה אופיין? האם האירוע דורש קביעת מיקום מסוים, תפריט מיוחד ועוד.

הערכת תקציב – חשבו כמה תקציב תרצו להוציא עבור האירוע מצד אחד ומצד שני כדאי לחשב כמה אירוע זה צריך לעלות. יכול להיות שתרצו להוציא סכום מסוים ותידרשו להוציא יותר מכך על הספקים איתם תעבדו.

היעזרו במארגני אירועים – מארגני אירועים פרטיים או חברות שמארגנות אירועים הם בעלי ניסיון וכישורים להקמת האירוע שלכם. מלבד זאת, העזרה שלהם תוריד את העומס מכם.

חפשו המלצות – חפשו ביקורות בגוגל, בעמוד הפייסבוק. כמו כן, תוכלו לדבר עם חברים שערכו אירועים בעבר ולקבל המלצות מהם על חברות ומארגנים שעברו איתם. נוסף לכך, תוכלו לבקש מחברת האירועים טלפונים של לקוחות שעבדו איתם.

היו גמישים לשינויים – כשתתחילו לתכנן את האירוע, תצטרכו לזכור שיהיו דברים שלא ילכו בדיוק לפי מה שאתם רוצים ולכן צריך לדעת להתגמש במקרים מסוימים.

דעו את המגבלות שלכם – לפעמים כשמתכננים אירוע רוצים לקבל אירוע ברמה הגבוהה ביותר, אך לא תמיד זה מתאפשר מבחינה תקציבית, זמן וכו'.

שירות הפקה וארגון אירועים

חברת "Salt & Pepper" מובילה בענף האירועים. החברה מורכבת מאנשי צוות המומחים בהפקה וארגון אירועים בכל סדר גודל ובכל מקום, בין אם מדובר באירוע פרטי או עסקי, אירוע באולם וגן אירועים ובין אם מדובר באירוע בשטח, בטבע ובמקומות מיוחדים.

אנו מקפידים על שירות ברמה הגבוהה ביותר ומעניקים ללקוחות שלנו את כל האלמנטים אותם צריכים לקיום אירוע מרגע בחירת הקונספט ועד לרגע סיום האירוע.

כחלק מהשירות תקבלו מאיתנו: ארגון, ניהול, תכנון ובחירת קונספט, ציוד, ספקים ונתינת פתרונות לכל שלב באירוע שלכם.

לפרטים נוספים על האירועים שלנו, צרו עמנו קשר בטלפון: 054-2187014, או שתשאירו את הפרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם עם הצעה באופן מיידי.