הפקת אירועים בטבע

כל אירוע הנערך בטבע מיד מקבל משמעות מיוחדת יותר מאירוע הנערך באולם אירועים סגור. יופיו של הטבע משפיעה בצורה ישירה על כל המשתתפים בו ואם יודעים כיצד לתכנן אותו בהתאם, מתקבלת חוויה בלתי נשכחת.

אילו אירועים אפשר לערוך בטבע?

כמעט כל אירוע אותו תרצו לערוך, תוכלו לערוך בטבע. בין אם מדובר באירוע פרטי כמו חתונה, בר/בת מצווה, ברית ויום הולדת ובין אם מדובר על אירועים עסקיים כמו אירועי חברה, השקות וימי עיון.

למה לבחור בנו להפקת האירוע בטבע שלכם?

עם שנים רבות של ניסיון בעריכת אירועים מיוחדים, צוות המומחים של "Salt & Pepper" יפיקו עבורכם את האירוע עליו חלמתם בכל מקום שתחפצו. אנו מומחים באיתור לוקיישנים מיוחדים מדן ועד אילת ונשמח ללוות אתכם יד ביד משלב בחירת המיקום ועד שלב הביצוע.

יש לנו את כל האישורים הנדרשים להפקת אירוע בשטח, החל ברישיון יצרן, דרך ביטוח לקיום אירוע וביטוח מעסיקים ועוד. ללא האישורים האלה לא ניתן לבצע אירוע בשטח, לכן חשוב מאוד לא לוותר על השלב הזה.

אנו מספקים את כל הציוד הנחוץ לעריכת אירוע מוצלח ומסודר בטבע ונדאג לכל הפן הלוגיסטי על מנת שלא ייחסר לכם ולאורחים שלכם דבר. אנו נדאג לשולחנות, עמדות הגשה, תאורה, הגברה, מסכים, גנרטורים, חימום וקירור וכל דבר אחר שתצטרכו לקיום אירוע מוצלח.

כשאנו מתכננים אירועים ללקוחות שלנו, חשוב לנו שהם יהיו מעורבים ושותפים מלאים לאורך כל התהליך. בפגישה הראשונה בינינו תספרו לנו על כל מה שאתם רוצים שיהיה באירוע בטבע שלכם ובהתאם לכך נאפיין את הצרכים שלכם ואת האירוע. בהתאם לכמות המוזמנים, קונספט האירוע וכמובן התקציב שלו נדע להתאים עבורכם את הלוקיישן המתאים ביותר, הקייטרינג שיוגש בו וכן את הפעילויות שיועברו בו.

לעריכת אירועים מיוחדים בטבע התקשרו לטלפון: 054-2187014 או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

בשנים האחרונות הפקת אירועים בטבע הוא טרנד שצובר תאוצה רבה בקרב קהלים רבים. אירוע תחת כיפת השמיים, ביום או בלילה, חוגג את השמחה שלכם באופן שמשלב את הנוף הייחודי של ארץ ישראל ואת הסטייל האישי של המשתתפים באירוע. בין אם מדובר בחתונות, אירועי חברה או אירועים עסקיים שונים, אין שום סיבה להישאר ספונים בתוך אולמות, בשעה שניתן להפיק את האירוע שלכם בכל מקום בצורה קלה ונוחה. ניידות היא כלי משחק חשוב מאוד בעולם הפקת האירועים בכלל ובתחום הפקת אירועים בטבע בפרט. אנו בחברת Salt Pepper עוסקים כבר עשור בהפקת אירועים בטבע לכל מטרה באופן מקצועי ונשמח לעמוד גם לשירותכם.

מדוע כדאי לשכור את שירותיה של חברת הפקות לצורך הפקת אירועים בטבע?

אירועים בטבע הם אירועים שדורשים תכנון שונה מאירועי אולמות. החל ממציאת מיקום אידיאלי לאירוע, ועד לשינוע הציוד המתאים, יש שלל משימות שצריך לטפל בהם. ולכן חשוב יהיה להיעזר באיש מקצוע שיודע להסתכל על התמונה המלאה ולארגן את האירוע שלכם בצורה הטובה ביותר.

כאשר חוגגים בטבע צריך לארגן לאורחים גישה נוחה למקום האירוע, לרבות חניה ושבילי הגעה מסודרים, להכין את מקומות הישיבה ולוודא כי האורחים לא יסבלו ממזג האוויר במהלך השהייה במקום- בין אם בימי חום קיצוניים או ימי החורף הגשומים. ישנו צורך בשינוע של המזון למקום האירוע, ציוד ההגברה והתאורה. כל זאת בצורה בטיחותית ואחראית, שלא תגרום לנזקים לאורחים או לעובדים באירוע.

הפקת אירועים בטבע – לראות את התמונה המלאה

הפקת אירועים הינה תחום עיסוק מורכב באופן כללי, אולם באירועי חוץ מדובר במשימה לאדם מיומן ואחראי. שלל המשימות שעומדות בפני מפיק האירוע צריכות להילקח בחשבון והמפיק חייב להיות בעל הסתכלות רחבה ויכולות ניהול זמנים ומשימות גבוהות. לכן לא כדאי יהיה להתפשר על מישהו חסר ניסיון בעת הפקת החגיגה שלכם. אנו בחברת Salt Pepper עוסקים בתחום הפקות האירועים זה למעלה מעשור, ובעלי צוות מקצועי מבין עניין. המיומנות רבת השנים של המפיקים שלנו ושלל הלקוחות המרוצים הם האסמכתא הטובה ביותר ליכולות שלנו להפיק לכם את אירוע החלומות שלכם בכל עת.

הפקת אירועים בשטח מכל סוג שהוא היא משימה מאתגרת אשר דורשת מיומנות רבה. מפיקי האירוע יאלצו להתמודד עם משימות שלא קיימות בדרך כלל בהפקת אירועים מסורתית, ובניהן ניתן למצוא שינוע והקמת של מתחם האירוע, יצירת נגישות לאורחים והתמודדות עם מזג האוויר. לכן, באירועים תחת כיפת השמים, בוחרים אנשים רבים להסתייע בשירותים של חברת הפקת אירועים בשטח, אשר בעלת ניסיון עשיר בתחום ההפקות. לחברות אלו קשרים עם אנשי מקצוע והן מחזיקות בידע רב בתחום, כך שתוכלו להיות בטוחים שהאירוע שלכם יצא לפועל בדיוק כמו שחלמתם. אנחנו בחברת Salt Pepper עוסקים כבר עשור בהפקת אירועים בשטח ומחזיקים בצוותי עבודה מיומנים לתחום.

כללי הברזל בתחום הפקת אירועים בשטח

החלום שלכם הוא חתונה על חוף הים, או שדווקא הרי ירושלים קוסמים לכם? הנה כל מה שחשוב שתדעו לגבי הפקת אירועים בשטח ולא העזתם לשאול:

  1. לוקיישן הוא שם המשחק- החליטו מבעוד מועד על האזור בו תרצו לערוך את האירוע. מיקוד בתוואי שטח יכול לעזור לכם למפות ביתר קלות את שאר הצרכים לאירוע.
  2. מזג אוויר- אירוע תחת כיפת השים תלוי רבות במזג האוויר. בחרו מיקום בו ניתן יהיה לשהות בצל או לפרוס אוהלים לקירוי שיכולו לשמור על האורחים שלכם בכל מזג אוויר.
  3. נגישות- עוד לפני שהאורחים מגיעים, חשוב שלצוות ההקמה של האירוע תהיה דרך גישה למקום. אל תתנו לצוות ולאורחים להגיע למקום וללכת לעמוק החורשה עד שימצאו את מתחם האירוע, הם כנראה פחות יתרגשו מהחוויה.

הפקת אירועים בשטח – אירוע בראש שקט

הפקת אירועים בשטח על ידי צוות מקצועי מורידה מכם, מזמיני האירוע, את הלחץ. כך שאתם מגיעים ליום האירוע במטרה אחת ברורה- ליהנות מזמן האיכות עם האורחים שלכם. בחירה בצוות הפקות מקצועי, כמו הצוות של חברת Salt Pepper תהיה בחירה בטוחה ואחראית. אנחנו נלווה אתכם לאורך כל שלבי התכנון ונתאים לכם את אנשי המקצוע והגימיקים הכי מיוחדים לכל סוג אירוע שתרצו. ביום האירוע מפיק החברה יהיה צמוד אליכם על מנת לתת מענה לכל בעיה בשטח בזמן אמת.

הפקת אירועים בשטח

הכל על הפקת אירועים בטבע 

טבע משדר לנו פשטות, אותנטיות, מצב טהור ללא התערבות אדם. אולי זאת הסיבה שבגללה הפקת אירועים בטבע נשמע כמו תהליך פשוט, אך אם תבדקו את העניין לעומק, תגלו שהסיפור הרבה יותר מורכב ממה שחשבתם. הפקת אירוע בטבע הוא דבר מורכב המכיל בתוכו המון פרטים, לעיתים הרבה יותר מהפקת אירוע באולם, מהסיבה הפשוטה, אירוע בטבע מצריך אותנו להתחיל מאפס. 

חברת Salt Pepper תלך אתכם יד ביד בכל מה שקשור להפקת האירוע מתחילתו ועד סופו ותדאג לכך שאתם תהיו מרוצים ותיהנו מאירוע מושלם.

הפקת אירועים בטבע – הפקה חד פעמית לאירוע מיוחד

אז נכון, אירוע בטבע דורש הרבה מאמץ, אך בסופו של יום המאמץ משתלם. אירוע בטבע הוא אירוע מיוחד במינוי וייחודי, כאשר בוחרים בטבע כמקום שבו יתבצע האירוע שלנו כדאי ואף רצוי להיעזר בחברה שמתמחה בהפקת אירועים, מה שיקל עליכם מאוד בבניית האירוע, תכנונו והקמתו. ניתן לערוך כל אירוע בטבע, בין אם זה חתונה, בר מצווה או אירוע עסקי של חברה, הטבע מתאים את עצמו ואנחנו מתאימים את עצמנו לטבע, מתוך כך מתקבלת תוצאה לא פחות ממדהימה וכשהכל קורה תחת כיפת השמים אז בכלל.

הפקת אירועים בטבע הוא דבר מתבקש לכל מי שרוצה אירוע מהסרטים מוקפד ומתכונן.

אנחנו נדאג שתקבלו הפקת אירועים בשטח הכי מושלמת 

אנחנו ב Salt Pepper נעניק לכם את כל מה שאתם צריכים לאירוע המושלם, נלווה אתכם לכל אורך התהליך ונקים לכם את האירוע שחלמתם עליו. אנחנו נגשים לכם את החלום, פשוט כי אנחנו יכולים.                                                                                                       

נבצע עבורכם כל מה שתוכלו לחשוב עליו, החל מאיתור המקום, עיצוב, תאורה, הגברה, ועד מזגנים ומסכים. נלך אתכם יד ביד כדי להשיג את התוצאה שאליה תרצו להגיע.

אנחנו ב Salt Pepper דוגלים במקצוענות ושירות ברמה הגבוהה ביותר, מעניקים ללקוחותינו את הטוב ביותר. לכן, כאשר אתם בוחרים בנו, אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שנטפל לכם בכל מה שתצטרכו, נלווה אתכם גם ביום האירוע ונדאג שאתם תגיעו לאירוע בראש שקט.

הפקת אירוע בטבע

הפקת אירועים בשטח

מאחוריי כל אירוע עומדת הפקה, הפקה כוללת תכנון נכון של פרטי האירוע עד הפרט האחרון . ככל שההפקה תהיה יותר מדויקת, כך גם האירוע . הפקה טובה תביא לאירוע טוב וזה הסוד המנצח. היום אנשים בוחרים לעשות את האירוע שלהם בשטח הפתוח ולשם כך, חשוב ואף רצוי להיעזר בחברת הפקה מקצועית, שתדע להתמודד עם כל הסיבוכים שלפעמים השטח מביא עמו. הפקת אירועים בשטח היא נחוצה וחשובה במיוחד, מהסיבה הפשוטה, שכל אירוע בחוץ מורכב בהרבה מאירוע בפנים. אירוע בשטח מתחיל מאפס, ולכן, כדאי שתלווה אותנו חברת הפקה ליצירת האירוע הטוב ביותר. חברת Salt Pepper תפיק לכם אירוע בשטח בצורה הבטוחה והמדויקת ביותר שתתאים בדיוק לדרישותיכם.

הפקת אירועים בשטח – משימה מורכבת שבזכות חברת הפקה תהפוך לקלה בהרבה

אנשים שבוחרים לעשות אירוע בשטח צריכים לקחת בחשבון שהשטח עצמו לא תמיד מגיע נקי ומוסדר במיוחד בשבילנו. שטח הוא חלק מהטבע, ולטבע יש חוקים משלו. כאשר נעזרים בחברות הפקה הכל הופך להיות יותר קל, כיוון שהן מתמודדות עם הקשיים הנוצרים במהלך הפקת האירוע. חברות הפקה יודעות בדיוק היכן כדאי לבצע את האירוע ויש להן את האישורים המיוחדים לכך, דבר שיכול להקל עלינו במיוחד. הפקת אירועים בשטח כמעט ומחייבת חברת הפקה עם ניסיון. בנוסף, חברות ההפקה נותנות שירות מקיף מהשלב הראשון עד השלב האחרון.

אנחנו נדאג להפיק לכם אירוע בשטח ללא שום קושי

חברת Salt Pepper מתמחה בהפקות אירועים ובהפקות אירועים בשטח בפרט, אנחנו יודעים לבנות את האירוע הטוב ביותר גם בתנאי השטח ונהפוך כל קושי לאפשרי. לנו ב Salt  Pepper יש את הניסיון הדרוש להפקת אירועים בשטח ולכן, נוכל לפתור כל בעיה שתהיה. אנחנו כאן כדי להגשים לכם את החלומות שלכם, מהקטנים ביותר ועד הגדולים ביותר, נדע לתת לכם את הליווי המדויק ולהקשיב לכם בכל צעד בתהליך בניית האירוע וגם ביום האירוע עצמו.

האירוע שלכם הוא האירוע שלנו ולכן אנחנו ב Salt Pepper שמים אתכם במקום הראשון נעשה הכל כדי שהאירוע שלכם יהיה מדהים וכדי שאתם תהיו בראש שקט.