הפקת אירועי השקה

חברות וארגונים עורכים מדי פעם ופעם אירועי השקה של המוצרים או השירותים החדשים אותם הם מציעים. לאירועים אלו חשיבות רבה כיוון שהם עוזרות לפרסם ולקדם את המוצרים והשירותים הללו בקרב הלקוחות ואנשי השיווק.

אירוע השקה מוצלח דורש כמה הכנות

תכנון מראש – גם אם הזמן לא תמיד מאפשר זאת, רצוי מאוד להיערך מראש לקראת אירועים כאלו, במיוחד שצריך לסגור בשבילם מקום וקייטרינג. כמו כן, ככל שאנשים ידעו מראש על האירוע, כך הם יוכלו לשריין לעצמם את התאריך מבעוד מועד.

בחירת מיקום האירוע – בחירת המיקום תלויה במספר המוזמנים לאירוע, באופי שלהם ובציוד הנדרש לאירוע. כמו כן, מזג האוויר ישפיע גם כן על בחירת המיקום שכן בחורף פחות רצוי לערוך אירועים מסוג זה במקום פתוח.

ציוד ולוגיסטיקה – באירועי השקה חשוב לדאוג לכל הציוד הנדרש על מנת להציג את המוצרים והשירותים בצורה הטובה ביותר. כמו כן, חשוב לבדוק האם המקום בו יתקיים האירוע יספק את התאורה, הגברה, פתרונות חימום וקירור ועוד, או שעליכם לדאוג לכך בעצמכם.

קייטרינג באירוע – אירוע השקה מחייב הגשה של קייטרינג איכותי, כיוון שקיבה מלאה עוזרת למצב רוח טוב. כיוון שלרוב באירועים אלו לא יושבים, אלא מסתובבים, חשוב לבחור בקייטרינג קליל ולא מחייב כמו למשל – סלטים, כריכים, מאפים, לחמים, ממרחים, קישים ועוד שיהיה אפשר לקחת ולאכול בנוחות גם בעמידה.

חברת "Salt & Pepper" עומדת לשירותכם בכל הנוגע לתכנון, הפקה וארגון אירועים. אנחנו נדאג לבחור עבורכם את המקום והקייטרינג המתאימים ביותר וכמובן נדאג ששום דבר לא יחסר לכם.

מוזמנים להשאיר לנו פניה באתר ונחזור אליכם או ליצור איתנו קשר בטלפון: 054-2187014