הפקת חתונה בטבע

יותר ויותר זוגות בוחרים לערוך את היום החשוב בחייהם מחוץ לאולמות האירועים הסגורים ולקיים חתונה בטבע. בחתונה בטבע נהנים מהנוף הייחודי של הטבע שיבוא לידי ביטוי גם בתמונות שתקבלו בסוף האירוע.

בניגוד למה שאתם חושבים, חתונה בטבע ובכלל כל אירוע שתחגגו בחוץ, ידרוש מכם השקעה רבה על מנת להגיע לתוצאה המבוקשת.

אז איך אפשר לקבל אירוע מוקפד ומעוצב בצורה מיוחדת שתאפשר חוויה של פעם בחיים לזוג החוגג ולאורחים שלכם? באמצעות בחירת חברת המתמחה בארגון והפקת אירועים מסוג זה. חברת "Salt & Pepper" בעלת ניסיון רב שנים בהפקת אירועים מיוחדים וחתונות בטבע, תדאג שתקבלו את כל הנחוץ לכם לקיום אירוע מהחלומות. אנחנו נדאג לקייטרינג המובחר והאיכותי שיוגש באירוע, נדאג למצוא את המקום הטוב ביותר שיהיה מותאם לגודל, אופי ותאריך האירוע וכן נדאג לכל המערך הלוגיסטי, החל מהצבת השולחנות, התאורה, ההגברה וכן החופה ורחבת הריקודים בטבע הפתוח.

מה חשוב לדעת כשמתכננים חתונה בטבע?

בחירת התאריך לאירוע – חשוב לזכור שחתונה בטבע היא אמנם מיוחדת, אך אי אפשר לקיים אחת כזו בכל זמן שרוצים. לכן, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבוע את זמן החתונה בהתאם למזג האוויר. חתונה בחודשים אוקטובר – מרץ יכולה להיות בעייתית מבחינת מזג האוויר כיוון שיכול לרדת גשם במהלך האירוע. אם עורכים את האירוע בשעות הערב, הטמפרטורות יהיו נמוכות ויהיה קר יותר. גורם נוסף שצריך לקחת בחשבון הם חודשי ספירת העומר, בהם לא נהוג לערוך אירועים לפי היהדות, כך שאם אתם מעוניינים בחתונה בטבע בעלת אופי דתי, לא תוכלו לקיים אותה בתאריכים הללו.

בחירת הלוקיישן לאירוע – חתונה בטבע יכולה להיות מיוחדת, אבל גם יכולה להיות כישלון אם לא בוחרים את המקום הנכון לערוך אותה. זוגות רבים בוחרים להתחתן בקיבוץ ובמקרים כאלו צריך לשים לב שהאירוע לא מתקיים ליד רפת למשל. כמו כן, חשוב לערוך את החתונה במקום שקיבל אישור לכך.

ציוד נדרש לחתונה בטבע – כל חתונה הנערכת שלא במקום מסודר, מצריכה ציוד מיוחד על מנת שיהיה אפשר ליהנות ממנה. זה כולל כמובן שולחנות, תאורה, הגברה, מקררים, גנרטורים, חימום, קירור, רחבת ריקודים, חופה וכל מה שיידרש לקיום אירוע.

אבטחת האירוע – כיוון שחתונה בטבע לא נערכת במקום סגור, אלא באוויר הפתוח, חשוב מאוד לדאוג לנושא האבטחה והביטחון האישי של המשתתפים. לכן, כדאי ורצוי לשכור את שירותיה של חברת אבטחה שתאפשר הגנה מרבית. כמו כן, יש לשמור על סביבה שלא תפריע לאף אחד מהנמצאים באזור על מנת למנוע מצבים לא נעימים והתערבות של המשטרה.

בחירת הקייטרינג – אחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע, לא משנה כמה מוזמנים או מה האופי שלו, הוא האוכל שיוגש בו. כשמדובר באירוע הנערך בטבע, צריך לדאוג לקייטרינג המתמחה באירועים מסוג זה, על מנת להבטיח שכל המשתתפים יהנו מאוכל טעים, משביע, טרי ובטמפרטורה הנכונה לו.

אם הדברים האלה חשובים לכם, אתם צריכים את "Salt & Pepper". אנו נלווה אתכם בתהליך ההפקה משלב בחירת הקונספט ועד שלב הביצוע וגם לאחר האירוע ונדאג לכל הפתרונות מראש על מנת שהיום הגדול ביותר בחייכם יעבור בהצלחה וכמובן בהנאה.

לפרטים נוספים התקשרו לטלפון: 054-2187014 או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

אירועים בטבע