קייטרינג לשבת חתן

שירותי קייטרינג לשבת חתן

אחרי שסיימתם עם האירוע הגדול, אתם רוצים להמשיך את המסורת ולארגן לבני המשפחה הקרובים של החתן והכלה שבת חתן כהלכתו. זה השלב בו חשוב יהיה לזכור כי שהדבר הכי חשוב הוא לבחור קייטרינג לשבת חתן. הימים שלאחר החתונה הם ימים מרגשים, ואתם לא רוצים להתעסק בשום דבר חוץ מאשר זמן איכות עם המשפחה הקרובה והחברים שלכם. הפקה של אירוע שבת חתן עשויה להפריע לכם להנות מהזמן הזה, לכן כדאי לכם להיות מוכנים מראש ולסדור את כול הפרטים עוד לפני החתונה עצמה. הזמנת האוכל לשבת חתן היא הפקה בפני עצמה, צריך לקחת בחשבון את כמות האנשים ואת העובדה שמדובר באוכל ליממה שלמה, וזה דורש ארגון ותכנון מראש. שירותי הקייטרינג של חברת Salt Pepper קיימים כבר עשור ומכינים קייטרינג איכותי לכל אירוע ושמחה משפחתית.

מה חשוב לגעת כשמזמינים קייטרינג לשבת חתן?

בהזמנת קייטרינג לשבת חתן חשוב לשים לב למספר פרמטרים:

 

  • כמות המוזמנים- אם אתם רוצים להימנע ממחסור או שאריות רבות, חשבו במדויק כמה אורחים מגיעים לאירוע והזמינו 5 מנות מעל מספר האורחים.
  • אופי האירוע- משפחות מסורתיות צריכות להזמין מזון בכמות מספיקה לכל ארוחות השבת. התאימו את התפריט לצרכי המוזמנים שלכם.
  • מאכלים אהובים- מצאו את המאכלים המשפחתיים האהובים ושלבו אותם בתפריט, כך תוכלו לתת לאירוע נופח אישי ומהנה יותר.

 

קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים עד הבית

שבת חתן הוא האירוע אשר חותם תקופה מרגשת ומיוחדת של הכנות ואירועים משמחים. ארגון אירוע מושלם לסיום, אשר מאפשר לכם לומר תודה לבני המשפחה הקרובה וליצור את הטון לדרך החדשה אליה יוצא הזוג הצעיר. אם אתם רוצים להשקיע, ולהפוך את השמחה להפקה איכותית של ממש חברת קייטרינג יכולה לתת לכם מענה מדויק לדרישה. חברת Salt Pepper היא חברת הפקות ותיקה, אשר מחזיקה בשירותי קייטרינג לשבת חתן. לחברתנו מגוון תפריטים רחב, הכולל תפריט חלבי ובשרי אשר יכולים להתאים לכל אירוע. אנו מספקים אוכל ברמה גבוהה, אשר מגיע אליכם ביום האירוע טרי וחם, ארוז בצורה נוחה. לפרטים נוספים ולקבלת הצעות מחיר ניתן להשאיר פרטים. 

קייטרינג לאירועים