הפקת אירועי קונספט

אירועי קונספט הם אירועים מיוחדים בעלי נושא מסוים. הם יכולים להיות אירועים פרטיים או עסקים, בעלי מספר קטן של משתתפים כמו חתונה או מספר קטן של משתתפים כמו ערב גיבוש בעבודה או ברית. לכל אירוע קונספט צריך להתאים את המיקום המתאים, הקייטרינג, התכנית האמנותית ועוד.

איך בוחרים קונספט לאירוע?

בבחירת קונספט לאירוע, יש שני סוגים עיקריים: אירועים המתאימים לטרנדים הקיימים היום (תכניות טלוויזיה וסרטים פופולריים, משחקים פופולריים ועוד) או אירועים מיוחדים בעלי קונספט חדש וייחודי לגמרי.

סגנונות טרנדיים לאירועי קונספט:

אירועים בסגנון תכניות ריאליטי שונות, כמו הישרדות, כאשר הפעילות תהיה משחקים בסגנון אתגרי.

אירועים בסגנון תקופתי כמו המערב הפרוע או משחקי הכס.

אירועים בסגנון לאס וגאס, בהם יש שולחנות משחק כמו רולטה, מכונת כסף ועוד.

ואירועים סגנון ברזילאי, קובני, מקסיקני, להם יתאימו רקדניות ומשקאות בהתאם לאווירה בה בוחרים.

מה חשוב לקחת בחשבון כשעורכים אירוע קונספט:

מי המוזמנים – הדבר החשוב ביותר בבחירת קונספט לאירוע שלכם, הוא ההתאמה שלו למוזמנים שלכם. אירוע בר מצווה למשל יהיה שונה מאירוע עסקי הכולל אנשים מעולם העסקים למשל. לכן, רגע לפני שאתם מתכננים את אופי האירוע שלכם, בדקו מי המוזמנים שלכם.

תקציב האירוע – אירוע קונספט יכול להיות מגניב ביותר, אך חשוב לזכור שהעלויות שלו יכולות להיות גבוהות מאוד. לכן, חשוב להחליט מה התקציב אותו תרצו להוציא והוא יכוון אתכם בקבלת ההחלטות לאירוע.

חברת הפקת אירועים – להפיק אירוע קונספט יכול להיות משימה מאוד לא פשוטה, גם כשמדובר על בחירת הרעיון וגם על הבאתו לידי ביצוע. לכן, כדאי ורצוי להיעזר בחברת הפקת אירועים המתמחה באירועים מסוג זה שיוכלו להפיק לכם אירוע ברמה גבוהה ובהצלחה רבה.

חברת "Salt & Pepper" בעלת ניסיון רב בהפקת כל סוגי האירועים. הפקנו מגוון רחב של אירועים ללקוחות רבים שלנו, הן פרטיים והן עסקיים ובכל אחד מהם הגענו לתוצאות טובות וכולם היו מרוצים. יש לנו שלל רעיונות ואנו נלווה אתכם יד ביד בכל שלבי האירוע.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו למספר: 054-2187014 או שלחו לנו פניה דרך האתר ונחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית וקונספט ייחודי לאירוע שלכם.