קוקטייל הפתיחה של האירוויזיון במרינה הרצליה

עיריית הרצליה ומרינה הרצליה אירחו את האירוע הרשמי הראשון של האירוויזיון. ב-6 במאי, התקיים קוקטייל במספנה בהשתתפות משלחות משתתפי האירווזיון והמתחם הפך ללילה אחד למסיבת קוקטייל אירופאית וקלאסית עם מנות ישראליות מוקפדות ממש כמו שהצגנו בתכנית הבוקר של פאולה וליאון.

 

מתכוני התפריט הייחודי ומנות הקוקטייל הייחודיות מושפעים מניחוחות השוק הישראלי. התפריט נבחר כדי להעצים את חוויית המשלחות ולהדגיש את האירוח הישראלי במיטבו כפי שלא הכירו, כל עמדה מעוצבת באווירת השוק והעיר הישראליים וחווית האירוח כוללת שימוש בכלי הגשה מעוצבים, צמחים, עיצוב ושילוט מותאם לכל עמדה.

התחלנו בישיבה בשיתוף מיטב השפים המובילים בראשותו של רונן אלטובסקי במטרה לחשוף את הקולינריה הישראלית הייחודית והתרבות דרך התפריט והמנות שנבחרו בהתאם לאופי האירוע. ויצרנו תפריט מרגש ומפתיע עם ניחוחות שווקי ישראל. בנינו שפה קולינרית שתחבר את משתתפים האירופיים לאוכל הישראלי, לקחנו את המנות הרחוב הבולטות בארץ בשילוב עם מנות השוק הבולטות שתוכלו למצוא אותם בשווקים בערים הגדולות והפכנו אותן למנות קוקטייל עם טאצ' אירופאי. יצרנו תפריט באווירת הבית שלנו – ישראל, וזאת כמחווה לנציג שלנו לאירוויזיון -קובי מרימי והשיר "Home" וכולנו מאחלים לו בהצלחה בתחרות.

מלח פלפל - הקייטרינג הרשמי של משלחות האירוויזיון
מלח פלפל - הקייטרינג הרשמי של משלחות האירוויזיון

תפריט Israeli Market כולל מתכונים המושפעים מניחוחות השוק הישראלי:
מנת הכנאפה – שוק מחנה יהודה: שערות הקדאיף המוכרות לנו מקינוחים מתוקים, הפעם בגרסה מלוחה של מאפה כנאפה במילוי פרגית ופירות יבשים. הכנאפה בגרסת מנת הקוקטייל המעוצבת מוגשת עם ריבת שרי, טחינה וסילאן.

בירת השווארמה של ישראל – שווארמה הכרמל של חיפה: כולם בארץ מכירים את הטעם של השווארמה מחיפה, והפעם נתנו טוויסט למנת קוראסון. השווארמה יוצאת על פלדה לוהטת על פלאנצ'ה ונכנסת לקוראסון פריך עם 3 סוגי טחינה.

דרום אדום – אסאדו של אור הנר: קיבוץ שידוע בהתמחות לבשר אסאדו ובישול ארגנטינאי וכך גם קראנו לעמדה – לקחנו את האסאדו והבאנו טוויסט של לחמניות באן צבעוניות. האסאדו הוכן בבישול של כמה שעות טובות והלחמניות המאודות רכות מאוד עם בצק קל ואוורירי.

שוק נתניה -הפריקסה: המאכל התוניסאי בלחמניית פריקסה מוגש עם לימון כבוש, אריסה, טונה, ביצה קשה ותפו"א.

אין כמו יפו בלילות – בורקס פינוקים: הבורקס הקלאסי של שוק הפשפשים באפייה מקומית מקבל את הטוויסט שלנו ומוגש בליווי חצילים, ביצה קשה, סלסה, טחינה בצבעים, סחוג, מלפפון חמוץ, סט זיתים מגולענים חריפים ומטבוחה חמה. הבורקס מוגש במילוי תפוח אדמה ופטריות.

שווארמה טבעונית – תבשיל קטניות.

הלו ארטיק – כחלק מהקינוחים שילבנו את קינוח ה"הלו ארטיק" מחוף הקשתות, מיני ארטיק פירות כמחווה לתל אביב, העיר המארחת עם חופי הים היפים.

תכנית הבוקר של פאולה וליאון 

לפני האירוע התארחנו בתכנית הבוקר של פאולה וליאון והצגנו חלק מהמנות. תמונות מהתכנית תוכלו לראות למטה.

מלח פלפל בתכנית של פאולה וליאון
מלח פלפל בתכנית של פאולה וליאון