קייטרינג לאירועים פרטיים

כאשר עורכים אירוע בעל מספר רב של משתתפים, כדאי להיעזר בחברה אחת שתעשה סדר בתכנון האירוע.

חברת "Salt & Pepper" מתמחה בקייטרינג והפקות ומעניקה את שלל השירותים לעריכת אירועים מכל הסוגים. אנו נדע להעניק לכם את השירות הטוב ביותר עבור האירוע שלכם וכמובן נתאים לכם את המיקום והקייטרינג לפי התקציב, אופי האירוע וגודלו.

בדר"כ כשמדובר באירועים גדולים, היחס האישי נעלם. לנו בחברה, חשוב שכל לקוח ירגיש כאילו הוא הלקוח היחיד. אנו נדאג לקייטרינג ברמה עולמית, המורכב מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ועם מנות שיעניקו טעם טוב לכל המשתתפים.

כמו כן, חברת "Salt & Pepper" מציעה מגוון תפריטים ופתרונות הגשה לפי בקשתכם. תוכלו לבחור בקייטרינג חלבי, קייטרינג בשרי, קייטרינג צמחוני או טבעוני, קייטרינג שמוגש עם מלצרים או קייטרינג בופה שמוגש על דלפקים מרכזיים. אצלנו גם תוכלו לבצע טעימות לפני האירוע על מנת שתוכלו לבחור בצורה הטובה ביותר את האוכל שיוגש באירוע שלכם.

גם באירועים גדולים, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר!

לפרטים נוספים על הקייטרינג שלנו, צרו עמנו קשר בטלפון 054-2187014 או השאירו לנו פניה באתר ונחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית במיוחד.

קייטרינג לאירוע קטן

קייטרינג לאירועים פרטיים גדולים וקטנים

קייטרינג לאירועים פרטיים יכול לעשות את ההבדל שבין אורחים שבעים ומחמיאים לבין אירוע נחמד בסך הכל. כשמדובר באירועים פרטיים, חגיגות משפחתיות אירועים של חברת פרטיות וכדומה, המוזמנים הם בדרך כלל אנשים שאנו מכירים מחיי היומיום שלנו ואין חשוב יותר מהרצון שלנו להרשים אותם. בישראל כמו בישראל, לאוכל יש משמעות מאוד מרכזית בכל אירוע, והוא אולי השלב הכי חיוני בהפקות אירועים. השקעה בקייטרינג לאירועים פרטיים יכולה להניב שביעות רצון מוחלטת והנאה מרבית של באי האירוע שלכם. אנחנו בחברת Salt Pepper מבינים את החשיבות שבאוכל איכותי לאירועים, ולכן מספקים זה למעלה מעשור שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים ברמה גבוהה וטעם ישראלי מגוון.

איך בוחרים קייטרינג לאירועים פרטיים?

בבואכם לבחור את שירותי ההסעדה לאירוע שלכם חשוב לתת את הדעת על הנקודות הבאות:

 

  • התאמה לסגנון האירוע- אם אתם מתכננים אירוע בוקר קליל, בוודאי תרצו להזמין אוכל חלבי. ואירוע למגזר הדתי ידרוש מכם להזמין קייטרינג כשר. חשבו על כל הפרמטרים הייחודים לאורחים שלכם וחפשו שירותי הסעדה שעומדים בכל הדרישות.
  • טעם- אין חשוב יותר משלב הטעימות. גם עם על פניו התפריט של חברת הקייטרינג שבחרתם נשמע מדהים, באוכל לכל אדם יש טעם שונה. בקשו לערוך יום טעימות לפני שאתם מחליטים על התפריט הסופי, ועדכנו בהתאם את ההיצע לאירוע.
  • איכות הבישול- בקשו לקבל את רשימת המרכיבים, גם למקרה ויש לכם אורחים אלרגנים וגם כדי לדעת ששירותי הקייטרינג ששכרתם עובדים עם חומרי גלם איכותיים וטריים.

 

קייטרינג לאירוע פרטי שלא תשכחו

אוכל טוב הוא אוכל משמח, ובאירועים בהם אנו רוצים לחגוג אנו רוצים להביא לאורחים שלנו את האוכל המשמח והטעים ביותר שיש. הם בהחלט יודו לנו עם תום האירוע על חוויה קולינרית יוצאת מן הכלל. לכן אנו בחברת Salt Pepper מחזיקים במחלקת קייטרינג לאירועים פרטיים, שמורכבת מטבחים ושפים בעלי ניסיון בתחום ההסעדה. הצוות שלנו עובד עם חומרי גלם מעולים, מכין אוכל בצורה מקצועית ומגוון את התפריט בהתאמה לכל אירוע. לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר ניתן לפנות לצוות החברה.

קייטרינג לאירועים בבית

כל חגיגה ביתית היא חגיגה מיוחדת במינה שדורשת שעות רבות של הכנה והתארגנות, אולם משפחות רבות בוחרות להזמין שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים על מנת לחסוך בזמן ההתארגנות. ימי הולדת, בר מצוות וחתונות קטנות בבית יכולים להיות אירועים משפחתיים מרגשים ומלאים באורחים. לכן, בשעה שיש יותר מידי משימות שונות שיש לטפל בהן, לפעמים כדאי להוריד את הלחץ מהמשפחה ולהיעזר בגורם חיצוני שידאג לתחום האוכל באירוע. אוכל חלבי או בשרי, חם או קר הכול נתון להחלטתכם ולטעמכם האישי, וסגנון הבישול יכול להתאים לכל האורחים שלכם. אנחנו בחברת Salt Pepper עוסקים במתן שירות קייטרינג לאירועים בבית ודואגים להביא את האוכל עד אליכם ביום האירוע.

מה מיוחד בשירות קייטרינג לאירועים בבית?

אירועים בייתים בדרך כלל הם מצומצמים יותר, ומגיעים אליהם רק בני המשפחה הקרובה והחברים. לכן מדובר בארגון שונה והפקה קלה באופן יחסי. לרוב, כאשר אתם בוחרים קייטרינג לאירועים בבית ההזמנה תעבוד לפי מספר מנות התואמות את מספר המוזמנים לאירוע. המנות יורכבו ממנה ראשונה, עיקריות תוספות ולעיתים קינוחים. כך תוכלו לבחור מתוך התפריט הקיים מספר מנות שונות ובהתאמה ליצור גיוון לאירוע שלכם.

באירועים בבית תוכלו לבקש לקבל את האוכל ארוז- מה שיכול לסייע לכם לשמור על טריות המזון לאורך זמן. בעיקר בשמחות כמו שבת חתן, בהם הארוחה מתקיימת במהלך השבת, אתם לא רוצים לקבל את האוכל מוכן להגשה, וחשוב לציין זאת בעת הזמנת המזון מהחברה. 

קייטרינג לאירוע פרטי בבית – משדרג כל אירוע ביתי

נכון שאין כמו אוכל של בית, אבל לפעמים קייטרינג טוב שמגיע עד הבית יכול לעשות בדיוק את אותה העבודה. אם אתם רוצים לארגן שמחה משפחתית פרטית והזמן דוחק, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שחברת הסעדה כמו Salt Pepper תספק בעבורכם אוכל איכותי שיתאים באופן מושלם לאירוע שלכם. אנו עובדים עם חומרי הגלם הטובים ביותר וצוות המטבח המקצועי ביותר, על מנת לספק כל הזמנה בזמן ובאיכות הראויה להגשה לאורחים שלכם. המטבח שלנו מציע מנות איטלקיות, ישראליות, חלביות ובשריות, ואתם רק צריכים לבחור מה מתאים למשפחה שלכם ולהזמין.