קייטרינג ליום הולדת

אוכל מהווה כיום גורם בעל חשיבות רבה מאוד עבור כל אירוע. יתר על כן, האוכל הוא הרבה יותר מה"דלק" שלנו. כיום האוכל הוא דרך חיים, הבחירה לאכול דברים מסוימים משליכה על הרבה יותר מההחלטה המיידית – והתודעה הזאת משפיעה על כל ההתנהלות עם אוכל בכל היבטי החיים, וכן – גם באירועים. כך, פעמים רבות הזמנת קייטרינג ליום הולדת הופכת למשימה כלל לא פשוטה, משום שהיא דורשת חשיבה לעומק ויכולת לדעת בוודאות מה ירצו כל האורחים.

קייטרינג ליום הולדת 12

כל הסיבות להשקיע כמה שיותר בשירותי קייטרינג ליום הולדת

בניגוד לאירועים אחרים, ביום ההולדת כמעט אין אטרקציות מיוחדות שמהוות את הרגעים המרגשים ביותר של הערב (לדוגמה, בחתונה כולם מצפים לחופה, לריקוד הראשון וכן הלאה), ולכן "מסמר הערב" יהיה לעתים קרובות דווקא האוכל. אם כך, חשוב מאוד לדאוג שהאוכל שיוגש באירוע אכן יהיה זכאי להגדרה המחמיאה הזאת. אוכל איכותי, אסתטי ומוגש בקפידה יבטיח אירוע יום הולדת מעולה בין אם אתם מארחים 10 איש – או 100.

אנחנו במלח פלפל מביאים איכות וטעמים מיוחדים לכל אירוע – צרו קשר עוד היום!

            קייטרינג ליום הולדת קייטרינג ליום הולדת קייטרינג ליום הולדת קייטרינג ליום הולדת

קייטרינג ליום הולדת – חשיבות הקונספט של האירוע

בימי הולדת בדרך כלל מתקבצים החברים של בעל השמחה, אך לעיתים הוא מהווה את המכנה המשותף המשמעותי ביותר בין המוזמנים, ומעבר לכך – לכל אחד מהאורחים יש תחומי עניין שונים לגמרי משל האחרים. כך, על מנת לאחד את כולם, מומלץ לחשוב מראש על קונספט כללי של האירוע, כזה שיאפשר להפוך את האירוע ליותר מיוחד ובולט. הקונספט הבה יהיה הבסיס לזיכרונות הנעימים של האורחים מהאירוע כולו. אוכל משחק תפקיד חשוב בקונספט, ולכן הקייטרינג שיוזמן צריך להתאים לו. על מנת לעשות זאת יש לחשוב מראש על המנות השונות, על סידור האוכל על השולחנות או בבופה וכן הלאה. שילוב בין הטעם למראה ייצור את התחושה החגיגית והטעימה ביותר, וזה מצדו יאפשר אירוע להיות לא פחות מבלתי נשכח עבור כל החוגגים.

קייטרינג ליום הולדת

קייטרינג ליום הולדת – גיבוש התפריט המושלם

כאמור, כל אחד כיום בונה לעצמו את התפריט האישי – לעיתים בהתבסס לא רק על הטעם האישי, אלא גם על אידיאולוגיות הקשורות לנושאי בריאות ומוסר. זו הסיבה לכך שכדאי מאוד לגבש את התפריט על בסיס ההעדפות של האורחים. אם אתם שותפים לדעות עם כל האורחים שלכם, המשימה תהיה הרבה יותר פשוטה, אך גם אם לא – מנהלי קייטרינג מקצועיים ויסודיים תמיד יעזרו לכם ליצור את התפריט המושלם לכל אירוע. למשל, ניתן לעשות אירוע המבוסס על מטבח ספציפי על כל סוגיו, או על בסיס מספר מרוכז של מאכלים שמהם ניתן ליצור כמעט כל דבר. מה שחשוב הוא לחשוב מראש על הטעם של האורחים שלכם וליצור את הפתרונות שעונים לצרכים ולדרישות של כל הנוכחים באופן האיכותי והמלא ביותר, יהיו אלה צמחונים או טבעונים, שומרי כשרות, בעלי רגישויות לסוגי מזונות שונים וכיוצא באלה.

קייטרינג ליום הולדת

קייטרינג ליום הולדת עד הבית – הכי פשוט

כאשר נעזרים בשירותי קייטרינג ליום הולדת על מנת ליצור את האירוע הטעים ביותר שאפשר – כדאי מאוד לשים לב לכך ששירות הקייטרינג מאפשר להביא את האוכל לכל מקום. כך, אתם יכולים לקחת את המאכלים מהבית לכל מקום, או לחלופין – להזמין ישירות למקום שבו אתם חוגגים. בין אם אתם עושים יום הולדת באווירה ביתית בסלון שלכם או באולם אירועים מפואר, האוכל יכריע את איכות האירוע, לכן תמיד חשוב מאוד להקדיש לעניין זה את מלוא תשומת הלב.

קייטרינג לימי הולדת

קייטרינג ליום הולדת פותר אתכם מהבישולים האינסופיים ומאפשר לכם כמשפחה להתעסק בדברים החשובים באמת- החגיגות והברכות. אין חגיגת יום הולדת בלי ארוחה טובה, וכן יש גם את העוגה, אבל במשפחה ישראלית ממוצעת אי אפשר להתכנס לחגיגות מבלי לחשוב על אוכל- והרבה ממנו. בעולם בו אתם יותר ויותר עסוקים, קשה לפנות זמן לבישולים גם אם מדובר בבישולים לאירועים משפחתיים משמחים. לכן משפחות רבות פונות בימינו לחברות קייטרינג גם בימי הולדת, וחוסכות מעצמן את חובת הבישול לאורחים. קייטרינג ליום הולדת, של חברת Salt Pepper, מאפשר לכם להתרכז בחגיגות ליקרים לכם ביותר ולהנות ממגוון רחב של מנות איכותי.

מדוע לבחור בשירותי קייטרינג ליום הולדת? 

זה תמיד מגיע בהפתעה, כאילו לא שמנו לב ומשהו השתנה. יום ההולדת של ההורים, הבן או האח כבר כאן, ואתם רוצים להעניק לו יחס אבל אין לכם את הזמן להפיק אירוע גדול. בדיוק למטרות חיסכון בזמן ובהשקעה, ניתן להזמין שירותי קייטרינג ליום הולדת. מעבר לכך, המגוון הרחב של חברות ההסעדה ואיכות הבישול המקצועית מהווה יתרון מובהק שיגרום לכם לבחור בקייטרינג על פני בישול ביתי. לעיתים הזמן הרב שתבזבזו בסופר ובמטבח לא יהיה כדאי אל מול התוצר המוגמר האיכותי של צוות טבחים מקצועי. המנות מגיעות ישירות אליכם ביום האירוע, וכל שנותר לכם הוא להגיש אותם למשפחה ולחברים.

אירוע של פעם בשנה

חגיגות יום הולדת לא חייבות להיות מתישות ומעיקות. עם כל הרצון הטוב, לפעמים ההתעסקות עם בישולים ואוכל לאירוע משפחתי יכולה לגזול זמן יקר ממהלך השבוע שלכם, כזה שאין לכם לבזבז. לכן, הורים רבים בוחרים לוותר על הבישול הביתי ולהזמין שירותי קייטרינג ליום הולדת. שירותי הסעדה ברמה גבוהה מעניקים לכם את אפשרות הבחירה בין תפריט חלבי לבשרי, ומציעים מגוון מנות רחב שמתאים לכל בני המשפחה שמגיעים לחגוג. אנחנו בחברת Salt Pepper מכירים את הצרכים של אירועים מסוג זה ומחזיקים צוות שפים וטבחים מקצועי ומיומן שיכול לתת מענה מהיר לכל יום הולדת. אתם רק צריכים להחליט על הרכב המנות ואנחנו כבר נבשל בעבורכם.