הפקת אירועי חברה

כל חברה המכבדת את עצמה עורכת מדי פעם אירועי חברה לעובדים. אירועים מהסוג הזה יכולים להיות אירועים מושקעים במיוחד, בהם החברה מוציאה סכום גבוה מאוד והם יכולים להיות אירועים מצומצמים יותר. חברת "Salt & Pepper" בעלת ניסיון של עריכת אירועי חברה לעובדים וביחד אתכם נפיק אירוע שירים לכולם את מצב הרוח.

אילו אירועי חברה תוכלו להפיק עבור העובדים שלכם?

כמו שציינו, אירועי חברה יכולים להיות שונים והאלמנט המרכזי פה הוא עניין התקציב וכן כמות העובדים שישתתפו באירוע.

אירועי חברה יכולים להיות – ימי כיף לעובדים, ערבי גיבוש, אירועי קיץ לעובדים, נופש חברה, הרמת כוסית ועוד. והם מתחלקים לאירועים גדולים כמו למשל – נופש חברה המתפרש על כמה ימים בארץ או בחו"ל במקומות שכולם אוהבים: אילת, ים המלח, צפון הארץ ובחו"ל יוון או קפריסין. ואירועי חברה קטנים יותר כמו למשל – ימי גיבוש בטבע, על האש, אירוע קריוקי, טיולי אקסטרים, מסיבות בריכה ועוד.

סיבות לעריכת ימי כיף לעובדים

יצירת קשרים – עריכת ימי כיף לעובדים היא דרך מעולה לגבש ביניהם. בין אם מדובר בגיבוש צוותי, מחלקתי או כלל חברתי. הפעילויות השונות שיתקיימו באירוע יוכלו ליצור קשר ישיר יותר בין העובדים השונים ולחבר ביניהם. לכן, חשוב לבחור את הפעילויות באירוע זה בקפידה ולאחר מחשבה רבה. אחרי הכל, קשר קרוב יותר בין עובדים תורם לעבודת צוות טובה יותר ולהישגים גבוהים יותר בחברה.

תחרותיות – לא מעט מאיתנו מגדירים את עצמנו בתור אנשים תחרותיים מאוד. וגם במקום העבודה לפעמים יש תחרות בין עובדים מסוימים. על מנת לייעל את התחרות הזו, אפשר להשתמש בה בצורה חיובית בימי גיבוש לעובדים וערבי חברה בעלי קונספט תחרותי יותר.

עבודת צוות – ימי גיבוש לא נועדו רק להעלות את המורל של העובדים, אלא גם להביא לרעיונות חדשים ולחשיבה מחוץ לקופסה. לרוב, עבודת צוות יכולה להיות שלב קריטי בהתקדמות של חברה ולכן חשוב לשים עליה דגש בארגון ימי כיף לעובדים ולא רק בעבודה במשרד. בנוסף לכך, עבודת צוות יכולה להביא לשבירת מחסומים ובעתיד לתקשורת טובה יותר.

הנאה והעלאת המורל – אופי האירוע יכול מאוד להשפיע על מורל העובדים ועל הרצון המוטיבציה והיחס שלהם כלפי הארגון.

קריטריונים לעריכת ימי כיף וערבי חברה מוצלחים

בחירת הקונספט – יום כיף שנערך עבור עובדי החברה, לא פחות חשוב מיום שנערך עבור לקוחותיה או השקת מוצר חדש בה. לכן, חשוב מאוד להקדיש את מלוא תשומת הלב לתכנון ימי כיף לעובדים. בחירת קונספט האירוע הוא אחד השלבים הראשונים כשמתכננים אירוע (לאחר הגדרת התקציב כמובן). יום כיף לעובדים בבנק יהיה שונה מיום כיף לאירוע במוקד טלפוני ושונה מזה של עובדי עירייה למשל. לכן, בחירת הקונספט תיעשה לאחר הגדרת התקציב והכרת המשתתפים באירוע.

תאריך האירוע – יום כיף לעובדים יהיה שונה אם הוא יתקיים בקיץ או בחורף, בבוקר או בערב, ביום חול או בסופ"ש. חשוב מאוד להחליט על תאריך האירוע וכך יהיה קל יותר לחשוב על קונספט, להגדיר את התקציב וכן לבחור מקום בו האירוע יתקיים.

היעזרו במארגני אירועים – עריכת יום כיף לעובדים יכולה להיות משימה לא פשוטה ודורשת מחשבה רבה. חברת הפקת אירועים מנוסה תדע להפיק עבורכם ימי כיף מוצלחים במיוחד, גם בתקציב הנמוך ביותר.

מה לגבי הרמת כוסית ואירועי חגים?

הרמת כוסית ואירועים בחגים, הם אמנם אירועים מצומצמים יותר מנופש קיץ ואירועי חברה גדולים, אך הם חשובים לא פחות. במידה והתקציב אינו מאפשר זאת, אפשר להסתפק בקניית כמה בקבוקי יין ולהביא לעובדים מתנה. במידה ויש לכם תקציב גבוה יותר תוכלו לערוך הפקה של ממש, במיוחד כשמדובר באירועי חגים כמו פורים ויום העצמאות.

אם אתם רוצים לערוך אירועי חברה לעובדים שלכם ועוד לא בחרתם את המקום, הקונספט, הקייטרינג והפעילות שתתקיים בו, אתם יותר ממוזמנים ליצור איתנו קשר ואנו נדאג להפיק עבורכם אירועי חברה שיישארו בזיכרון של העובדים שלכם עוד שנים רבות. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר בטלפון: 054-2187014 או השאירו פניה בטופס צור קשר באתר ונחזור אליכם בהקדם.

קייטרינג אירועים, מתוקים