בחירת העובדים שלך

 
אנחנו הופכים הגשת אוכל לחוויה.
האוכל הבריא והטרי שלנו, יעניק לעובדים שלך סיבה להישאר במשרד.

בחירת העובדים שלך

SALT PEPPER תספק חווית אוכל שתעשה את מקום העבודה שלך יותר אטרקטיבי לעובדים בהווה ובעתיד ותעזור לחברה שלך להיות ממוקמת טוב יותר במלחמה על רווחת העובדים והכישרון. 

פתרונות המזון של SALT PEPPER בנויים ליצירת סביבת עבודה מהנה וחדשנית. 

העובדים יתרברבו עם חבריהם ועמיתיהם העתידיים על אפשרויות האוכל הגדולות והפסקות הקפה הזמינות במקום העבודה שלהם. 

בשורה התחתונה, חוויות אוכל טובות יותר יביאו ציוני שביעות רצון גבוהה יותר של העובדים ויניעו את המיתוג של החברה שלך באופן פנימי וחיצוני. 

 

הנעת עובדים להישאר במקום לאכול ולשתות

כאשר העובדים שלך מרגישים שהאוכל והמשקאות המוצעים באתר הם אטרקטיביים יותר ממה שהם ימצאו במסעדות ובתי קפה, הם לא יעזבו את המשרד וילכו למקום אחר. בעזרת פתרון מזון של SALT PEPPER תוכלו להגדיל את מספר העובדים שנשארים באתר כדי לאכול ולשתות. 

זה ייצר ערך רב יותר על ידי צמצום הזמן שעובדיכם אינם עובדים. 

זה גם יגדיל את ציוני שביעות הרצון של העובדים מכיוון שאתה מציע אפשרויות אוכל מעניינות יותר. 

הפחתת העלות הכוללת

ברגע ש- SALT PEPPER תשתלט כספק שירותי הסעדה, אנו נביא חיסכון בעלויות. חיסכון זה יתבסס על מתן יעילות גבוהה יותר של עלות, פישוט פעולות, תוכניות לבקרת פסולת וחיסול קבלני משנה להסרת שכבות עלות ומאמץ.

המומחיות שלנו בתחום שירותי קייטרינג מנוסה על ידי אלפי עובדים ברחבי רבים מהמגזרים המובילים בתחום הבנקאות, הכספים וה- IT, הפארמה, התעשייה, שירותי הבריאות, החינוך והביטחון ברחבי ישראל.

אנו מתאימים את פתרונות ההסעדה שלנו כדי לענות על הצרכים העסקיים הרבים של לקוחותינו בעולם האוכל והאירוח, בין אם מדובר במסעדות פנים, בתי קפה, ברים וכיבוד קפה או שירותי קייטרינג לאירועים ושירותי אירוח, שפע הידע שלנו בנושא קייטרינג, כישורי בית הם דרך נהדרת ליצור חוויות גדולות יותר במקום העבודה ולקדם את רווחת הצוות. 

 

אז למה לחכות?

צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לענות לכל שאלה ובקשה.

לפרטים נוספים התקשרו למספר: 054-2187014 או השאירו פרטים בטופס צור קשר.