איך מתכננים קייטרינג חלבי וגם כשר?

קייטרינג חלבי כשר מתמחה בהכנת אוכל ספציפי ומנות מיוחדות לאירועים גדולים כקטנים כאחד. ברשותו תשתית מתאימה המיועדת לכך כולל מערכת נפרדת שנועדה להכנת האוכל והגשתו. ניתן למצוא מבחר מנות מתאימות הנחלקות לראשונות עיקריות וקינוח. תפריט מאוזן ואטרקטיבי יוסיף רבות לכל אירוע באשר הוא. קבוצת SALT PEPPER עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

קייטרינג חלבי כשר – תפריט עשיר וטעים

הוא עשוי להיות עשיר מאוד בכל קנה מידה. יש צורך לדעת להכין את המנות השונות בו בצורה מושלמת. שף המתמחה בהכנת אוכל חלבי יכין תפריט מגוון שייתן מענה לכל סועד, ישביע אותו ואף ירגש אותו. כל בעל אירוע יכול לבחור בסוגי מנות מתוך מבחר מגוון, וכמובן, יתייעץ עם השף שימליץ לו על המנות המתאימות יותר מכל. הוא גם יציע מנות דגל אותן הוא מתמחה להכין. ההחלטה הסופית נעשית על פי אפיון האירוע, השעה שמקיימים אותו, הרכב האורחים, הטעם האישי ועוד. מנות פתיחה יכולות להיות, משולשי פיצות קטנים, סלטים אישיים, כריכונים קטנים, שיפודי דגים וירקות, אמפנדס, פטריות, עלי גפן ועוד. כל אלו יכולים להיות מוגשים על דלפקי אוכל ברחבת קבלת הפנים או על ידי מלצרים מסתובבים. מנות עיקריות יורכבו מפסטות, דגים בסוגי הכנה שונים, ריזוטו, ועוד. כך, בתוספות סלטים, קישים, לחמים, פוקאצ'ות ועוד. הקינוחים עם טעמים נפלאים ויכללו פירות, גלידות, קצפות, עוגות, שוקולדים ומתוקים אחרים.

הכנות לאירוע

הלקוחות יציגו בפני הקייטרינג את האירוע, מיקומו וכמות האורחים לצורך היערכות. הם יכולים להגיע לערב טעימות  ולהתרשם מקרוב. הקייטרינג יטפל בכל הלוגיסטיקה הקשורה לניהולו. בעת האירוע עצמו ימונה מנהל מטעמו לפיקוח, לניהול, למענה לבקשות, למתן תשובות וטיפול בבעיות שצצות וכדומה. הוא אף יהיה איש הקשר ללקוח.

חברה בעלת מוניטין

קבוצת SALT PEPPER עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ניהול מיטבי, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, מהתמחות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית המעולה ללקוחות נוספים.