קייטרינג בטבע – יקר יותר?

אולי, אבל שווה את זה!

בחרתם לעשות חתונה בטבע? מפיקים יום גיבוש בעבודה? חוגגים יום הולדת לבן משפחה על חוף הים או בשמורה? בכל אחד מהמקרים הללו תוכלו להזמין קייטרינג שיגיע לכל נקודת ציון שתבחרו; עם ציוד נחוץ, אוכל טרי וחם וכל מה שנדרש כדי להפיק לכם ולאורחים ארוחה מושלמת תחת כיפת השמיים. היום כבר לא צריך להתפשר – גם בטבע ניתן ליהנות מארוחה משותפת משובחת, עם מבחר מנות של אוכל טרי. קייטרינג בטבע ישדרג עבורכם כל אירוע, כל מפגש וכל פעילות בקלות וביעילות.

על חשיבותה של ארוחה טובה

אם אתם מפיקים אירוע כלשהו – חתונה, יום גיבוש, יום טיול או יום הולדת לבן משפחה – אתם וודאי שואפים להפקה מוצלחת. עצרו רגע כדי לשאול את עצמכם – מה הופך אירוע למוצלח? מה עליכם לעשות כדי להבטיח שהמשתתפים יהיו שמחים ומרוצים? ומה הדבר המרכזי שיגרום לכולם ליהנות? נראה שהתשובה אליה תגיעו – ולא משנה באיזה אירוע מדובר – היא אוכל טוב. הפתגם שטבע ברנרד שו, לפיו "There is no sincerer love than the love of food", מיטיב לתאר את מה שכולנו יודעים מימים ימימה: ארוחה משובחת היא תנאי הכרחי לאירוע חברתי מוצלח. כשמוסיפים לתובנה הזו את ההכרה בכוחו של הטבע – האוויר הצח, הנוף, התפאורה והאווירה – ניתן להבין מדוע השילוב של ארוחה משובחת עם בילוי בחיק הטבע משדרגים כל אירוע ותורמים לכל פעילות מחוץ לבית.

ארוחה בחיק הטבע – הלכה למעשה

בעבר, הסיכוי לשלב בין בילוי בחיק הטבע – בשמורת טבע, בחוף הים, בגינה הקהילתית או באחד מהפארקים המוריקים בחוצות הערים – לבין ארוחה מוצלחת היה נמוך במיוחד. מגבלות מגוונות הקשו מאד על הניסיון לספק למשתתפים חוויה קולינרית באמצע שום מקום. אבל כיום, בזכות קייטרינג בטבע השתנו פני הדברים וגם בכל אחת מפינות החמד הללו אפשר לאכול, ולאכול טוב.

קייטרינג בטבע

מהו קייטרינג בטבע?

לחברות קייטרינג המתמחות בשירותי קייטרינג בטבע יש אמצעים ויכולות המאפשרים להם להפיק עבורכם ארוחה עשירה ומגוונת בחיק הטבע, בכל מקום שתבחרו. חברות אלו יספקו לכם חוויה קולינרית ויובילו עבורכם את כל הציוד הדרוש (שולחנות, כסאות, סכו”ם, צלחות וכוסות), מגוון מנות חמות וטריות, שתייה צוננת ובקיצור כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות מארוחה טובה אי שם במרחבי הטבע.

אז למה לשלם יותר?

עבור שירותי קייטרינג בטבע תידרשו לשלם קצת יותר בהשוואה לקייטרינג "רגיל", אולם כשתחשבו על כל היתרונות הגלומים באפשרות זו, תבינו עד כמה הבחירה בקייטרינג בטבע שווה את המחיר.

יתרונות הקייטרינג בטבע

אוכל טוב=אירוע טוב

האוכל תופס מקום מרכזי בכל אירוע והצלחת ההפקה שלכם תלויה בחיך של האורחים. מסתבר שלא רק הצבא צועד על קיבתו, אלא גם המוזמנים שלכם, כך שללא ארוחה מספקת האירוע שתפיקו לא יוכל להיות מושלם. מה שהופך ארוחה למשובחת זו ההקפדה על השילוש הקדוש: מגוון, טריות וניקיון. ארוחה בטבע לא חייבת להיות סתמית ובסיסית, ולא חייבת לכלול מזון שסגולתו היחידה היא יכולתו לשרוד בשמש הקופחת. אם לא תיעזרו בשירותי קייטרינג בטבע ותפיקו ארוחה בטבע בכוחות עצמכם פשוט תתאמצו לשווא, שהרי אורחים המנשנשים "מזון אצבעות" ונגיסים מרופטים, מתוך כלים חד פעמיים, תוך שהם שרועים בחוסר נוחות על מחצלת שורצת זבובים ובעודם לוגמים משקאות “צוננים” בטמפרטורת רתיחה, אין סיכוי שייהנו.

קייטרינג בטבע

בגלל הפרטים הקטנים

הפקה של ארוחה בטבע דורשת השקעה של משאבים ומאמצים רבים. אם לא תיעזרו בשירותי קייטרינג בטבע לא רק שלא תוכלו לספק לאורחים מזון נקי, טרי ומגוון, אלא גם תתקשו להשלים את כל ה"דברים הקטנים" שלמרות מידתם הצנועה – השפעתם גדולה. כך, למשל, כלי הגשה מתאימים, ריהוט נחוץ, אמצעים לשמירה על טמפרטורה רצויה (חימום/קירור), תבלינים ועוד אמצעים שמשפיעים על הצלחת האירוע כולו.

בגלל הנוחות

שרותי קייטרינג בטבע מבטיחים נוחות – הן למארגני האירוע (שלא יצטרכו לסחוב ציוד ולשבור את הראש, להתרוצץ ולעבוד קשה) והן לאורחים שלא יידרשו לשבור את הגב תוך כדי אכילה.

בגלל האחווה

כל מי שמפיק אירוע – ובמיוחד חתונה בטבע – יודע ששלום הבית בימים של טרום החתונה תלוי על בלימה. כשקייטרינג בטבע נכנס לתמונה נחסכות הרבה מריבות, מחלוקות והתנגשויות, שנוטות להתלקח גם באירועים מינוריים יותר.

בגלל האווירה

“הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד" ; וכשהישיבה כוללת ארוחה טובה ובילוי בחיק הטבע אז טוב ונעים אף יותר – והכל הודות לקייטרינג בטבע שמספק את כל התנאים הדרושים להפקת אירוע נהדר באווירה טובה ובאופן מכובד וראוי.