קייטרינג לאירוע – תפריט איכותי וטעים

קייטרינג לאירועים עסקיים חייב להיות איכותי ומותאם לסוג האירוע המתקיים. יש לבחור תפריט מאוזן הכולל מספר מנות. מומלץ לבחון את רמת השירות על סמך מידע מוקדם והמלצות קיימות. הבחירה נעשית לבסוף על פי צרכי הלקוח, רצונותיו טעמו האישי, וכמובן, שגם למחירים יש משקל בהחלטה. קבוצת SALT PEPPER עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

קייטרינג לאירוע – עם תפריט איכותי וטעים

קייטרינג לאירוע כולל סדרת מנות המוגשות לכל אורכו.  לרוב, יש לבחור תפריט המבוסס על בשר או חלב. הוא כולל מנות פתיחה, מנות ביניים, עיקריות וקינוח. מנות פתיחה יכולות להיות סוגי פוד פינגר המוגש על ידי מלצרים מסתובבים או מדוכנים נאים ועשירים המוצבים ברחבת קבלת הפנים. מנות עיקריות יכללו מבחר תבשילים, או מאכלים צלויים, סלטים, לחמים ותוספות אחרות. מנות קינוח הן פירות, עוגות, גלידות ומתוקים אחרים.  לאורך כל האירוע יוגשו משקאות חמים, קרים וחריפים. הבחירה בתפריט נעשית במשותף עם השף היכול, בהחלט, להציע אחת ממנות הדגל שלו להעשרתו. במקביל, ניתן לבקש אוכל אתני ולוודא שהשף יודע להכינו היטב. נושא אחר הוא שיטת השירות הכולל הכנת האוכל, צורת ההגשה: מזנון פתוח או הגשה לשולחן, ועוד.

היערכות

יש להתכונן לאירוע די זמן מראש. ההכנות אמורות להיות במספר שלבים. ראשית, סדרת שיחות ופגישות ראשוניות להיכרות הדדית. במהלכן יספקו הלקוחות פרטים על סוג האירוע, כמות המשתתפים, ההעדפות שלהם לגבי סוג האוכל ועוד. השף נציג הקייטרינג, יגיש להם תפריט שלם הכולל מבחר מנות בכל קטגוריה. נהוג להגיע לאירוע טעימות כדי לטעום מהאוכל ולחוות את הארוחה. לאחר מכן, תגובש ההחלטה על ההרכב הסופי של התפריט.

שירות איכותי

קבוצת SALT PEPPER עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ ללקוחות מתלבטים, הפקה קולינרית ברמה גבוהה, עמידה בלוח הזמנים, ניהול צמוד באירוע, ליווי ככל הנדרש ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לכל לקוח החוגג אירוע חשוב בחייו.