קייטרינג בשרי וכשר – האם זה אפשרי?

קייטרינג בשרי כשר מיועד לאירועים בסדרי גודל שונים. למשפחתיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. התפריט הבשרי המבוסס על מיני בשרים יכול להגיע בסוגי הכנה שונים ובהם צלייה ובישול כולל בנוסח אתני. יש חשיבות רבה לבחירת הבשרים הטריים וליתר חומרי הגלם כי הם הבסיס למנות משובחות. קבוצת SALT PEPPER עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי ומסודר.

מצריך ידע בהכנת בשר

מה הוא יכלול? יכלול  מיני בשרים כמו: בקר, כבש ועוף על חלקיהם החיצוניים והפנימיים. התפריט נערך על ידי המזמין בהתייעצות עם השף. תפריט משודרג כולל נתחי בשר יקרים דוגמת אנטרקוט, פילה בקר, סינטה ועוד. לצידם בשר אחר: כבש, פרגיות וכדומה. בנוסף, מיני בשר מעובד כמו: נקניקיות מגוונות, המבורגרים, קבבים וכיוצא בזה. קיימים מספר סגנונות צלייה שאחד הפופולאריים בהם הוא סגנון דרום אמריקאי אבל קיימים אחרים הנבחרים בהתאמה להרכב האורחים וטעמם. ברור הוא שבעל האירוע הוא הקובע הסופי בהתאם לצרכיו, רצונו, טעמו האישי ועוד.  חלק בלתי נפרד מכל צלי בשר הוא הרטבים השונים. כמו צימיצ'ורי, רוטב בר בי קיו ועוד. תוספות מקובלות לבשר צלוי או מבושל הן מיני סוגי סלטים מועדפים: חומוס, טחינה, כאלו המבוססים על ירקות, וכן, אורז, צ'יפס וכדומה. בכל אירוע כזה יוגשו משקאות שונים.

ניהול האירוע

חברת הקייטרינג יכולה לספק את המזון בלבד ואת כל הכלי  האוכל,  ולרוב, הדבר נעשה כאשר האירוע הינו צנוע ונערך בבית. כאשר הוא נערך באולם או במקום אחר היא תספק גם את המלצרים ותנהל את כל האופרציה שמסביב. חברות רבות מציעות ארוחת טעימות באירוע מוקדם שהן עורכות. כן, ניתן לבקש מנות מיוחדות בהן השף מתמחה, וכאלו לא חסרות.

קבוצה בעלת מסורת

קבוצת SALT PEPPER עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, ניהול מוקפד, עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים, ליווי ככל הנדרש וכדומה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות, מהתעדכנות בכל החידושים המעניינים בתחום, ממתן שירותים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישרתו ברצון כל לקוח נוסף.